یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مرتضی برابری در یادداشتی نوشت: ماهواره «خیام» که امروز به فضا پرتاب شد، قراداد ساختش پس از توافق برجام و مذاکره با سه کشور دارای فناوری، در اوایل سال 96 و در اواخر دولت یازدهم امضا شده و کار ساخت این ماهواره در سال 1400 به پایان رسیده است.

وب‌گاه عصر ایران

"احتمالا ترامپ اسناد زیادی را به توالت کاخ سفید انداخته و از این طریق به دنبال نابودی آنها بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل انجمن اس ام ای ایران گفت: این دارو نخستین داروی خوراکی بیماری اس ام ای در جهان بوده و با فاصله کمی بعد از ورود به بازارهای جهانی وارد ایران شده است.

خبرگزاری تسنیم

معاون پرستاری وزارت بهداشت با اشاره به اینکه مبنای آغاز قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری از ابتدای فروردین ماه امسال خواهد بود، گفت: تا یک ماه آینده نخستین پرداختی به پرستاران براساس تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری انجام می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، نشریه آمریکایی «فارن پالیسی» در گزارشی با عنوان «نمایشنامه قدیمی حقوق بشر دیگر جواب نمی‌دهد» بر اولویت منافع سیاسی - اقتصادی بر مسائل حقوق بشری نزد مقامات ایالات متحده تاکید کرد که در ادامه بخش‌هایی از آن آمده‌است. سفر اخیر «جو بایدن» رئیس‌جمهوری ایالات‌متحده به خاورمیانه به حامیان حقوق بشر اثبات کرد که حتی تصمیماتی که در سطح ریاست‌جمهوری برای...

وب‌گاه عصر ایران

جنبش حماس که کنترل نوار غزه را در دست دارد در درگیری نظامی اخیر بین جهاد اسلامی با اسراییل مداخله نظامی نکرد.

خبرگزاری دانا

مراسم عزاداری شام غریبان در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور رهبر انقلاب اسلامی برگزار شد.

خبرگزاری مهر

رئیس شورای شهر تهران گفت: یزیدیان زمان در فلسطین به بدنه نظام و مردم می‌تازند در زمانی که بوق و کرنای حمایت از حقوق بشر مطرح است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس اتاق تعاون ایران با اعلام این خبر که نخستین دوره پایش سند توسعه بخش تعاون گفت: بررسی‌های آماری اولین دوره پایش سند توسعه بخش تعاون تا پایان سال 1400 نشان داد معادل 21.06 درصد از اهداف سند اجرایی محقق شده است.

وب‌گاه گسترش

عضو کمیسیون انرژی گفت: پالایشگاه‌سازی سبب توسعه صنایع پایین‌دستی و تولید محصولات پتروشیمی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

فیلم روضه‌خوانی حاج محمود کریمی مداح اهل بیت (علیهم‌السلام) همزمان با روز عاشورای حسینی در منزل شهید حاج قاسم سلیمانی را ببینید.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تصویری از حسن غفوری فرد، سیاستمدار اصولگرا را در حال عزاداری در مراسم شاه حسین گویان مشاهده می کنید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مجموعه تلویزیونی «راز ناتمام» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی امین امانی با مضمونی تاریخی‌سیاسی از شنبه 22مردادماه روانه آنتن شبکه یک سیما می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس شورای اسلامی شهر تهران نسبت به جنایت رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین واکنش نشان داد.