یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

تصاویری از مراسم عزاداری شب عاشورا در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی را مشاهده می کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرعامل انجمن اس ام ای ایران با اعلام ورود اولین محموله داروی ریسدیپلام (Risdiplam) با نام تجاری اِوریسدی (Evrysdi) به کشور، گفت: این دارو نخستین داروی خوراکی بیماری اس ام ای در جهان بوده و با فاصله کمی بعد از ورود به بازارهای جهانی وارد ایران شده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اتاق تعاون ایران با اشاره به اولین دوره پایش سند توسعه بخش تعاون توسط اتاق تعاون ایران گفت: بررسی های آماری اولین دوره پایش سند توسعه بخش تعاون تا پایان سال 1400 نشان داد معادل 21.06 درصد از اهداف سند اجرایی محقق شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، انجمن اس ام‌ای (SMA) ایران، سعید اعظمیان مدیرعامل انجمن اس ام‌ای ایران با اعلام ورود اولین محموله داروی ریسدیپلام (Risdiplam) با نام تجاری اِوریسدی (Evrysdi) تولید شرکت دارویی رش سوئیس در روز شنبه (15 مرداد) از طریق گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) به کشور، گفت: این دارو نخستین داروی خوراکی بیماری اس ام‌ای در جهان بوده و با فاصله کمی بعد از ورود به...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: با پایان این دور از مذاکرات در وین، پیش‌نویس نهایی توافق احتمالی از هماهنگ‌کننده برجام برای بررسی و اعلام نظر نهایی در اختیار طرفین توافق هسته‌ای و آمریکا قرار گرفت تا قطار ماه‌ها مذاکره به منظور احیای برجام، به ایستگاه پایانی خود نزدیک شود.

خبرگزاری تسنیم

مجموعه تلویزیونی "رازهای ناتمام" با مضمونی تاریخی - سیاسی و با بازی فرهاد جم و جمعی از هنرمندان، در آستانه سالروز شهادت شهید باهنر مهیای پخش می‌شود.

وب‌گاه فرارو

سرپرست معاونت محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست: تنها بحث تلفات یوز مطرح نیست بلکه هر ساله در جاده‌های کشور تعداد زیادی از حیات وحش و گونه‌های مختلف خزندگان و حتی از کوچکترین پستانداران مانند خارپشت‌ها تا بزرگترین گونه‌ها مانند خرس و پلنگ تلفات می‌دهیم و بخش قابل توجهی از ذخایر ژنی ما در جاده‌ها از بین می‌روند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - شهردار قم پرداخت حق 50 درصدی راه و شهرسازی را راهکار ریشه‌ای جبران کمبود مدرسه درقم دانست و گفت: اگر این سهم پرداخت شود مشکل کمبود مدرسه به صورت ریشه‌ای حل خواهد شد.

خبرگزاری مهر

عضو شورای شهر تهران گفت: این هشدار را به مسئولان و مردم می‌دهیم که اگر فکر چاره‌ای نباشند فردای ما غمگین می‌شود و بر همین اساس باید فضای مجازی خود را مدیریت کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجموعه تلویزیونی "راز ناتمام" از شنبه 22مردادماه روانه آنتن شبکه یک سیما می‌شود.

وب‌گاه الف

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: مسیرغرب به شرق از استاد معین و مسیر جنوب به شمال نواب از شهید چراغی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.

وب‌گاه 55 آنلاین

فارین پالیسی نشریه تخصصی سیاست خارجی آمریکا تاکید کرد بایدن به خاطر ادامه سیاست‌های ترامپ نتوانست در زمان روحانی با ایران به توافق نرسید، حالا هم دیگر نخواهد توانست و به توافق نخواهد رسید.