شنبه 29 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار شریف با اشاره به تلاش های مستمر دشمن و امپراتوری رسانه‌ای سلطه و صهیونیسم در وارونه جلوه دادن حقایق و واقعیات استان خوزستان و کم اهمیت جلوه دادن خدمات جمهوری اسلامی ایران به این استان تصریح کرد: پادزهر عملیات روانی، هجمه های رسانه‌ای و سیاه نمایی دشمن نسبت به کارکردهای نظام در عرصه خدمت رسانی به مردم و پیشرفت استان خوزستان؛ تمرکز رسانه‌ها به عنوان افسران مقابله با جنگ نرم و شناختی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

در جریان رقابت‌های 5 وزن دوم و پایانی کشتی فرنگی قهرمانی کشورهای اسلامی در ترکیه، امید آرامی در 60، رامین طاهری در 87 و علی‌اکبر یوسفی در وزن 130 کیلوگرم راهی مرحله نیمه نهایی شدند اما محمد جواد رضایی در وزن 67 کیلوگرم و امین کاویانی‌نژاد در وزن 77 کیلوگرم در نخستین مبارزه برابر حریفی از آذربایجان تن به شکست داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امیرحسین پناهی، دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در نشست خبری تشریح جزئیات بیست و سومین نشست سراسری این اتحادیه دانشجویی گفت: بیست و سومین نشست سراسری اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با شعار حیات عدالت حکمرانی با درایت و صداقت از 23 تا 29 مرداد به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می‌شود. وی افزود: هم زمان با نشست...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی طی گزارشی به تحلیل راهبردی وضعیت اقتصادی و اجتماعی کشور در آستانه برنامه هفتم توسعه کشور به همراه ارائه راهبردها و رویکردهای اصلاحی پرداخت.

خبرگزاری دانا

سردار اسماعیل فرجی با اشاره به اینکه نسخه نجات بخش خارج شدن از وضعیت اقتصادی امروز توجه به تولید است، گفت: برای رشد اقتصاد کشور تولید باید بر مبنای دانش بنیان باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نتایج آزمون تشریحی جذب عمومی تصدی منصب قضاء قوه قضائیه سال 1400 اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، 504 دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور در بیانیه ای از دستگاه قضا درخواست کردند در جهت جلوگیری از سوء استفاده جریانات حامی فتنه‌گران، با آنان برخورد جدی شده و حصر سران فتنه با جدیت انجام شود. متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم «وَمَن یَتَوَلَ اللَهَ وَرَسُولَهُ وَالَذِینَ آمَنُوا فَاِنَ حِزبَ اللَهِ هُمُ الغَالِبُونَ» متاسفانه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

تخمین زده می‌شود که شهریه پرداختی برای هر نیمسال تحصیلی کمتر از پانصد میلیون ریال (50 میلیون تومان) نخواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نام‌نویسی از معترضان جدید یارانه از طریق سامانه‌های اینترنتی سازمان هدفمندی یارانه‌ها و وزارت رفاه همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری دانا

مراسم افتتاحیه طرح ملی حامیم با محکومیت بیانیه اخیر یکی از سران فتنه و توصیه های مهم نماینده رهبر انقلاب به دانشجویان در دانشگاه یاسوج برگزار شد.

خبرگزاری دانا

نادری با اشاره به دنبال کار به دنبال کار نمایشی نیستیم گفت: کارخانه را روی ریل تولید خواهیم برد.

خبرگزاری دانا

همسرشهیدمدافع حرم گفت: وقتی کج فهمان همزمان با ایام شهادت سیدالشهدا به شهدای مدافع حرم و شهیدهمدانی توهین می کنند یعنی می دانندکه ازمکتب سیدالشهداچنین انسان های رستگاری تربیت میشودهدف اصل اسلام است اما زهی خیال باطل که بیش از 1400 سال نوکران اجنبی براین مکتب تاختند اما ذره ای خلل در این مکتب به وجود نیامد.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: در دور دوم سفرهای رئیس جمهور، خراسان جنوبی استان اول یا دوم در نظر گرفته شده است و مدیران دستگاه‌های اجرایی و مسئولان استان برای سفر دوم رئیس جمهور به استان آمادگی کامل داشته باشند.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح: سخنان میرحسین موسوی ارزش پاسخ‌دهی و بازگو کردن ندارد. او با عبارات سخیف شهیدان را یاد کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس ستادکل نیروهای مسلح و فرمانده کل ارتش با صدور پیام‌های جداگانه در گذشت «منیرالسادات اردستانی» همسر سرلشکر خلبان شهید مصطفی اردستانی را تسلیت گفتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: در تلقی عمومی این طور تصور می شود که نهضت امام حسین (ع) یک درگیری بین دولت اسلامی و دولت کفر بوده در حالی که یک امر درون جامعه اسلامی است.