شنبه 29 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر کشور ترکیه در اظهاراتی تند و مداخله‌جویانه علیه رئیس جمهور سوریه و حکومت این کشور گفت که آنکارا نمی‌تواند ملت سوریه را تحت «ظلم» بشار اسد به حال خودش رها کند!

خبرگزاری مهر

رئیس کل دا گستری استان تهران از ترخیص داروهای مرتبط با بیماری کرونا از گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) با ورود دستگاه قضایی خبرداد

وب‌گاه عرشه آنلاین

در بسیاری از کشورها کارت ملی می‌تواند کار کارت بانکی را انجام دهد. این پیشنهاد پلیس به نظام بانکی و جزو مطالبات پلیس است و باید به موضوع کارت های بانکی سر و سامان داده شود تا بستر جرم از بین برود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی هاشمی نژاد مشهد گفت: این پرواز متعلق به هواپیمایی ایرتور، قرار بود ساعت 9 و 30 دقیقه امروز از فرودگاه مشهد انجام شود که به دلیل نقص فنی تاکنون انجام نشده است.

خبرگزاری مهر

وزیر آموزش و پرورش گفت: حفظ شأن و منزلت معلمان اولویت اصلی دولت و آموزش و پرورش است.

وب‌گاه منیبان

آمار اولیه اعضای نامزد شده نهمین دوره «ده روز با عکاسان ایران» اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

غلامعلی ریاحی وکیل پرونده های جنجالی سیاسی و مطبوعاتی به کما رفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ثبت‌نام و انتخاب رشته برای آن دسته از رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی که در مقاطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته نیمسال اول پذیرش آنها به صورت صرفاً براساس سوابق تحصیلی است، تا روز جمعه 28 مرداد ماه ادامه دارد.

وب‌گاه الف

بررسی آمارهای اقتصادی بیانگر این واقعیت است که دولت مردمی در یک سال نخست خود با وجود موانع باقی‌مانده از گذشته، کارهایی انجام داده که در هشت سال دولت قبل آرزو بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرکز بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور در واکنش به هتاکی یکی از سران فتنه به مقام شامخ مدافعان حرم اهل بیت (ع) و امنیت کشور، بیانیه‌ای منتشر کرد. متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است: کُلَما رُدُوا اِلَی الفِتنَهِ أُرکِسُوا فی‌ها (آیه 91 سوره نساء) هر زمان آنان به سوی فتنه فراخوانده شدند، با سر در آن فرو می‌افتند. انتشار بیانیه نفرت‌انگیز...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محققان از توسعه یک الگوریتم هوش مصنوعی (AI) خبر داده‌اند که می‌تواند ناهنجاری‌های ظریف مغزی که باعث تشنج‌های صرع می‌شوند را تشخیص دهد.

خبرگزاری ایرنا

شهر ری - ایرنا - مدیرکل دانش پژوهان و تشکلهای شاهد و ایثارگر گفت: این اداره کل به همراه بیش از 8000 نخبه، سرآمد و 120 تشکل شاهد و ایثارگر عضو، ضمن تقبیح و محکومیت هتاکی به ساحت مقدس و عظیم شهدای مدافع حرم حمایت خود را از دلاوریهای و رشادتهای آزاد مردان حرم و نهضت حسینی آنها اعلام می نماید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کل دادگستری استان تهران اهمال و قصور در تعیین تکلیف کالاهای سریع‌الفساد و مورد نیاز مردم را مصداق بارز ترک فعل دانست و گفت: ماندگاری برخی کالاها در انبارها سبب کسر فاحش قیمت، تغییر در کیفیت و ایراد خسارت به کالا می‌شود و در صورت احراز قصور و اهمال با عنوان ترک فعل قابل پیگرد قضایی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی مطهری نوشت: اینکه آقای میرحسین موسوی با سیاست نظام درباره ورود نیروی نظامی به سوریه مخالف باشد و یا نسبت به شایعه حکومت موروثی اعلام خطر کند، صرفاً یک اظهارنظر و مشمول آزادی بیان است، اما لحن نامناسب ایشان درباره سردار همدانی که از جوانی تا زمان شهادت آماده نثار جان خود در راه اهداف انقلاب اسلامی بوده است مذموم و ناپسند است

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: فکر می‌کنم بچه‌ها نسبتا بازی قابل قبولی را انجام دادند، باتوجه به اینکه یک سری از بازیکنان جوان و کم تجربه هستند و میادین بین المللی را کمتر دیده‌اند، تحت تاثیر شرایط خاصی که در ژاپن است و نوع برنامه‌ریزی که آنها داشتند، قرار گرفتند.