شنبه 29 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اول رییس جمهور گفت: جریان معاند به دنبال زیر سوال بردن مدافعان حرم و فرهنگ ایثار و شهادت است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«یونیورسال پیکچرز» اعلام کرد چهارمین قسمت فیلم «پاندا کونگ‌فوکار» 8 مارس سال 2024 (18 اسفند سال 1402) اکران می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات آتش‌سوزی اتوبوس مسافربری در محور سنندج -‌مریوان اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آسمان تهران فردا (23 مردادماه) صاف، تا قسمتی کمی ابری و گاهی وزش باد پیش بینی می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اول رئیس جمهور گفت: باید از فرصت استثنایی مراسم اربعین برای ترویج مبانی فرهنگی و ارزش ها استفاده کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از رسانه و ارتباطات دادگستری کل استان تهران، علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران پس از بازدید از انبار‌های عمومی و خدمات گمرکی فرودگاه امام خمینی (ره) در نشست با مدیران و نمایندگان دستگاه‌های مسئول در حوزه نگهداری و تعیین تکلیف کالا‌های موجود در انبار‌های گمرکات ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) هدف اساسی و بنیادین از...

خبرگزاری دانا

مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی طی گزارشی گزارشی به تحلیل راهبردی وضعیت اقتصادی و اجتماعی کشور در آستانه برنامه هفتم توسعه کشور به همراه ارائه راهبردها و رویکردهای اصلاحی پرداخت.

خبرگزاری مهر

موجودی کالاهای اساسی در انبار های بنادر کشور، شناورهای پای اسکله و شناورهای منتظر در لنگرگاه از 5.2 میلیون تن عبور کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: به منظور حفظ اراضی کشاورزی، طرح جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان ری به اجرا در آمد و در این راستا ماموران با هماهنگی های قضائی و همکاری کارشناسان اداره جهاد کشاورزی موفق به شناسایی 13 سوله و باغ ویلا غیرمجاز در این شهرستان شدند.

وب‌گاه الف

مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر آخرین وضعیت 30 کانتینر رها شده در بندر بوشهر را تشریح کرد و گفت: با صدور حکم از سوی دادستانی نسبت به فک پلمب کانتینرها اقدام شد و با صدور حکم از سوی قاضی اصل 49، نسبت به خروج کالاها از بندر و فروش آن از سوی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) مبادرت می‌شود.

خبرگزاری دانا

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: دولت آمادگی دارد تمامی امکانات لازم را برای تکمیل زیرساخت‌های فرهنگی و ترویج ارزش‌ها در مراسم راهپیمایی اربعین فراهم کند.

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یاسین علی‌محمد؛* چند وقتی است جبهه کفر و الحاد و باطل و در نهایت جنود شیطان با هر وسیله رسانه ایی خودنمایی و ابراز وجود و رجز می‌خوانند که بله، ماهستیم. هرکدام به طریقی و اینکه از خاکستر فتنه‌های اخیرشان ققنوسی بر خواهد خاست و کذا. خوب هم می‌دانند افسانه ققنوس را، اما از فتنه وطن سوزی و وطن آشوبی و وطن فروشی ققنوس بر نمی‌خیزد، لکن لاشخور بدهیبت و سیرت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

الهام علی اف گفت: ارمنستانی ها جنایتکار جنگی هستند، آنها نباید صبر ما را آزمایش کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پژوهشگران از توسعه لنزهای تماسی هوشمندی که می‌توانند مواد شیمیایی موجود در اشک را برای تشخیص سرطان بررسی کنند، خبر داده‌اند.