شنبه 29 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: به منظور حفظ اراضی کشاورزی، طرح جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان ری به اجرا در آمد و در این راستا ماموران با هماهنگی های قضائی و همکاری کارشناسان اداره جهاد کشاورزی موفق به شناسایی 13 سوله و باغ ویلا غیرمجاز در این شهرستان شدند.

وب‌گاه الف

مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر آخرین وضعیت 30 کانتینر رها شده در بندر بوشهر را تشریح کرد و گفت: با صدور حکم از سوی دادستانی نسبت به فک پلمب کانتینرها اقدام شد و با صدور حکم از سوی قاضی اصل 49، نسبت به خروج کالاها از بندر و فروش آن از سوی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) مبادرت می‌شود.

خبرگزاری دانا

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: دولت آمادگی دارد تمامی امکانات لازم را برای تکمیل زیرساخت‌های فرهنگی و ترویج ارزش‌ها در مراسم راهپیمایی اربعین فراهم کند.

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یاسین علی‌محمد؛* چند وقتی است جبهه کفر و الحاد و باطل و در نهایت جنود شیطان با هر وسیله رسانه ایی خودنمایی و ابراز وجود و رجز می‌خوانند که بله، ماهستیم. هرکدام به طریقی و اینکه از خاکستر فتنه‌های اخیرشان ققنوسی بر خواهد خاست و کذا. خوب هم می‌دانند افسانه ققنوس را، اما از فتنه وطن سوزی و وطن آشوبی و وطن فروشی ققنوس بر نمی‌خیزد، لکن لاشخور بدهیبت و سیرت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

الهام علی اف گفت: ارمنستانی ها جنایتکار جنگی هستند، آنها نباید صبر ما را آزمایش کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پژوهشگران از توسعه لنزهای تماسی هوشمندی که می‌توانند مواد شیمیایی موجود در اشک را برای تشخیص سرطان بررسی کنند، خبر داده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سایپا با وجود مشکلات عدم تامین بعضی از قطعات، خصوصاً ECU از سوی شرکت داخلی طرف قرارداد با مگاموتور، توانست در سال جاری علاوه بر تکمیل همه خودروهای ناقص کوییک. اس، به موازات با تیراژ محدود، تولید کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از مهم‌ترین تصمیماتی که هر انسانی در درازای زندگی خود می‌گیرد تصمیم برای ازدواج با فردی خاص است، کسی که با معیارهای او هماهنگ باشد، معیارهایی که داشتن درستی آن‌ها اهمیت زیادی دارد. ازدواج تصمیمیست مهم برای تمام عمر پس اهمیتی فرای انتظار دارد.

وب‌گاه الف

دوازدهمین جلسه ستاد هماهنگی نقشه مهندسی فرهنگی کشور ظهر امروز (شنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادستان جزئیات قتل برومند نجفی، محیط‌بان کرمانشاهی را تشریح کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران در بعضی ساعات همراه با وزش باد در ارتفاعات و نیمه‌جنوبی تهران و افزایش دما از امروز تا سه‌شنبه (25 مردادماه) پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: یکی از مهمترین موضوعات در حوزه عفاف، مقابله با برگزاری مجالس مختلط است که درصدد مقابله با اجرای آنها هستیم.

خبرگزاری مهر

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: دولت آمادگی دارد تمامی امکانات لازم را برای تکمیل زیرساخت‌های فرهنگی و ترویج ارزش‌ها در مراسم راهپیمایی اربعین فراهم کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پسر بیچاره از دست اقدامات عجیب دوست دخترش سابقش به پلیس پناه برد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار شریف با اشاره به تلاش های مستمر دشمن و امپراتوری رسانه‌ای سلطه و صهیونیسم در وارونه جلوه دادن حقایق و واقعیات استان خوزستان و کم اهمیت جلوه دادن خدمات جمهوری اسلامی ایران به این استان تصریح کرد: پادزهر عملیات روانی، هجمه های رسانه‌ای و سیاه نمایی دشمن نسبت به کارکردهای نظام در عرصه خدمت رسانی به مردم و پیشرفت استان خوزستان؛ تمرکز رسانه‌ها به عنوان افسران مقابله با جنگ نرم و شناختی...