جمعه 21 اردیبهشت 1403
خبرگزاری مهر

اردبیل - نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم باید طرح جوانی جمعیت را در کنار حمایت از خانواده‌ها مورد توجه قرار داده و به خوبی اجرا کند.

وب‌گاه عصر ایران

در اصل دوم و سوم قانون اساسی به ارتقای کرامت انسانی و سطح معیشت مردم و همه نیازمندی های اجتماعی و فردی تاکید شده و نگاه تعاملی زمانی می‌تواند اجرا شود که نهاد حاکمیت مسئولیت‌پذیر باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیران ایران خودرو و سایپا به دلیل گرانی 18 درصدی خودرو در جلسه فردای این کمیسیون خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست هفته جاری صحن به بررسی لایحه رتبه‌بندی معلمان و تحقیق تفحص از نهاد ریاست جمهوری می‌پردازند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) جزئیات اخبار منتشر شده در خصوص انفجار جمعه شب در اردوگاه برج شمالی ویژه آوارگان فلسطینی واقع در شهر صور لبنان را بی اعتبار دانست و توضیحاتی در این باره منتشر کرد. این جنبش مقاومت فلسطینی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که این انفجار در انبار حاوی سیلندر‌های اکسیژن و گاز که برای بیماران کرونایی نگهداری...

وب‌گاه خبر آنلاین

انتخاب نوشت: گودرزوند، عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: تذکرات متعددی درمورد افزایش قیمت ارز توسط نمایندگان در سطح مجلس داده شده و هر نماینده که پشت میکروفون قرار می‌گرفت این نکته را یادآور می‌شد اما در نهایت دولت باید چاره‌اندیشی و مشکل را حل کند.

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به توصیه‌های رییس‌جمهور به سفرا و روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای همسایه، اضافه کرد: رییس جمهور امروز ماموریت را مشخص کرده است.

خبرگزاری ایسنا

وزیر اطلاعات امروز در سفر به قم با آیت الله جوادی آملی و حجت الاسلام والمسلمین محمود رجبی رییس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) دیدار کرد.

خبرگزاری مهر

وزیر اطلاعات امروز با آیت‌الله جوادی‌آملی و حجت‌الاسلام والمسلمین رجبی در قم دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری دانا

سومین نشست هفتگی سران قوا در آذر ماه به میزبانی رئیس قوه قضائیه برگزار شد.

خبرگزاری دانا

معاون اداره بررسی‌ها و سیاست‌های اقتصادی بانک مرکزی گفت: مرجع آماری مورد استفاده بانک مرکزی در تهیه گزارش تحولات بازار معاملات مسکن شهر تهران "سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات کشور" است.

خبرگزاری دانا

مهاجم ایرانی تیم زنیت با باشگاه لیون فرانسه به توافق رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

سومین نشست هفتگی سران قوا در آذر ماه به میزبانی رئیس قوه قضاییه برگزار شد.

خبرگزاری دانا

طبق نظر سنجی مردمی در رادیو صبا جواد عزتی بهترین بازیگر کمدی متولد دهه شصت اعلام شد.

خبرگزاری دانا

نیروهای ارتش یمن در جدیدترین دستاورد خود در برابر عناصر متجاوز سعودی موفق شدند بر ارتفاعات استراتژیک «البلق» سیطره یابند.