سه‌شنبه 1 خرداد 1403
خبرگزاری دانا

مجمع عمومی کنفدراسیون غواصی آسیا با حضور رئیس فدراسیون ملی ایران برگزار شد.

خبرگزاری دانا

لیست ممنوعه سال 2022 سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ که در جلسه 30 شهریور ماه کمیته اجرایی این سازمان بین‌المللی مصوب شده، از 11 دی ماه امسال اجرایی خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا

با حضور امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی بالگرد SH3D - 316، هوانا و BH.7 و هواپیمای فرند شیپ به ناوگان پروازی هوانیروز نداجا الحاق شد.

خبرگزاری مهر

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: نگران هستیم که سیاست‌های دولت در راستای جلوگیری از تورم منجر به اتخاذ رویکردهای انقباضی و ایجاد رکود تورمی شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

غیرواقعی بودن نمرات دانش‌آموزان در فرایند امتحانات مجازی باعث شده است تا وزارت آموزش و پرورش از برگزاری امتحانات حضوری برای سال تحصیلی 1400-1401 خبر بدهد.

خبرگزاری دانا

مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) به روایت 75 روز، روز شنبه در قم برگزار شد.

خبرگزاری دانا

شانقی گفت: بر اساس آخرین اطلاعات پایش و مراقبت، تلفات پرندگان مهاجر بر اثر شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در تالاب میقان اراک از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون به 604 بال رسیده است.

خبرگزاری دانا

پس از انتخاب آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور آنچه واضح و صریح اعلام شد این بود که دولت سیزدهم با تداوم مذاکرات موافق است اما صرفا بخاطر مذاکره، مذاکره نمی کند و ایران تنها در مذاکراتی که تضمین کننده منافع ملی باشد حضور خواهد یافت و دولت سرنوشت اداره کشور را به نتیجه این مذاکرات گره نخواهد زد.

خبرگزاری مهر

اصفهان - نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت، اعتباری برای آلودگی هوای اصفهان در ردیف بودجه‌های ملی سال 1401 پیش‌بینی نکرده است.

خبرگزاری دانا

مربی تیم کشتی آزاد داروسازی سهندارس گفت: ممکن بود روی سهل‌انگاری داور، انگشت زاگیر شاخی‌یف شکسته شود!

خبرگزاری دانا

وداع با پیکر شهید دفاع مقدس باب‌الله داوودی عصر روز گذشته شنبه در معراج شهدا برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری ایسنا

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: در پرونده محله جهرم اراک، بر اساس مدارک موجود تردیدی نداریم که عرصه متعلق به دیگری و اعیان واقعا متعلق به مردم است.

خبرگزاری دانا

کم بارشی گسترده در سیستان و بلوچستان به افزایش تنش آبی در این استان دامن زده است، در همین راستا دولت برنامه دارد تا در صورت تخصیص اعتبارات نسبت به آبرسانی و رفع تنش آبی 710 روستا تا پایان سال مالی 1400 اقدام کند.

خبرگزاری دانا

دشواری دریافت تسهیلات اجرای پروژه گاز شهری در حالی مردم زاهدان را گلایه مند کرده که عدم همکاری بانک های عامل نیز برنارضایتی آنان افزوده است.

خبرگزاری دانا

امان الله علیمرادی گفت: تکریم و احترام به زهرای اطهر، همانا تعظیم پیامبر (ص) و اجر رسالت آن حضرت است.