یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403
خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نشریه وال استریت ژورنال در خبری به نقل از مقامات ارشد آمریکایی مدعی شد همزمان با کمرنگ شدن تلاش‌ها برای احیای توافق هسته‌ای سال 2015، دولت بایدن در حال حرکت به سمت تشدید تحریم‌ها علیه ایران است. طبق اعلام مقامات ارشد دولت و وزارت خزانه داری امریکا، آمریکا یک هیئت بلندپایه را هفته آتی به امارات می‌فرستد و قرار است این هیئت به شرکت‌های اماراتی در...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه گفت: میزان صادرات ما به ازبکستان در دو ماه اخیر از 120 میلیون دلار به 500 میلیون دلار افزایش یافته است.

خبرگزاری ایرنا

وین - ایرنا - مذاکره کننده ارشد ایران در پایان نشست کمیسیون مشترک برجام گفت: اگر زمینه‌های لازم در مذاکرات وین فراهم شود برای دستیابی به توافق مانعی وجود ندارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رؤسای مجالس ایران و ترکیه بر ارتقای سطح همکاری‌های دوجانبه تأکید کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، خبر اظهارات وزیر کشور پیشتر با تیتر «وزیر کشور: اگر انقلاب بخواهد ضربه ببیند، از ناحیه زنان است» منتشر شده بود؛ بررسی بیشتر نشان می‌دهد، برداشتن پیشین صحیح نبوده و بخش کامل اظهارات او چنین بوده است: «اینکه غربی‌ها با معیار‌های خودشان به ما بگویند زن مهم است هیچ نیازی نداریم که از فکر ناقص، ضعیف و مادی غرب بهره بگیریم و نشان دهیم که زن جایگاه مهمی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، انسیه خزعلی امروز پنجشنبه در جمع زنان کارآفرین شهرستان اشترینان در سخنانی گفت: لرستان پایلوت برنامه‌های کارآفرینی زنان در کشور و طرح «کسب و کار‌های پایدار خانوار محور» قرار می‌گیرد. وی تصریح کرد: بر این اساس در آینده‌ای نزدیک از همه ظرفیت بانوان و توانمندی‌های آنان برای اقتصاد و کارآفرینی در کشور استفاده می‌شود. ظرفیت بانوان در حوزه اقتصاد و کارآفرینی...

خبرگزاری میزان

معاون اول رئیس جمهور در دیدار با مدیران فروشگاه های زنجیره‌ای، گفت: ضرورت دارد که از هم اکنون پیش‌بینی‌های لازم برای تامین نیاز‌های شب عید و ماه مبارک رمضان انجام شود.

خبرگزاری میزان

رؤسای مجالس ایران و ترکیه با تأکید بر جایگاه دو کشور در منطقه و تحولات بین‌المللی بر ارتقای سطح همکاری‌های دوجانبه و نهایی شدن سند همکاری‌های جامع تهران - آنکارا تأکید کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «سلام الجزائری» از رهبران جنبش عصائب اهل الحق عراق، امروز (پنجشنبه، 9 دسامبر) فاش کرد که ارتش آمریکا بزرگترین پایگاه اطلاعاتی خود را در پایگاه هوایی «عین الاسد» در غرب الانبار ایجاد کرده است. وی طی یک گفت‌وگوی تلویزیونی تصریح کرد: «گروه‌های مقاومت از درگیری با نیرو‌های آمریکایی هراسی ندارند، زیرا آن‌ها را در اوج حضورشان که شمارشان به بیش از 150...

خبرگزاری میزان

معاون سیاسی وزیر امورخارجه کشورمان با اشاره به ملاقات مفید و سازنده با مذاکره کنندگان ارشد روسیه و چین، گفت: ایران به تعامل جدی ادامه داده و مصمم به دستیابی به توافق خوبی است که حقوق و منافع ملت مان را تأمین کند.

خبرگزاری میزان

نماز جمعه این هفته تهران، (19 آذرماه) در مصلی امام‌خمینی (ره)، به امامت حضرت آیت‌الله صدیقی و با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

باید یک شبکه سازی خوب و مطمئن از بانوان هم فکر تشکیل دهید، سیستم را فعال کنید. مسئولیت بزرگی بر عهده شما است، شما یک نقش نظارت، پایش و بسیج کردن ظرفیت در استانها را بر عهده دارید.

خبرگزاری تسنیم

رؤسای مجالس ایران و ترکیه با تأکید بر جایگاه دو کشور در منطقه و تحولات بین‌المللی بر ارتقای سطح همکاری‌های دوجانبه و نهایی شدن سند همکاری‌های جامع تهران - آنکارا تأکید کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی که روز گذشته به منظور شرکت در اتحادیه بین‌المجالس کشور‌های عضو سازمان همکاری‌های اسلامی با موضوع فلسطین و بحث مربوط به مهاجرت افغانستان در کشور‌های اسلامی وارد استانبول شد، صبح امروز (پنجشنبه، 18 آذرماه) در نخستین برنامه خود در ترکیه با فعالان اقتصادی و تجار ایرانی فعال در این کشور دیدار کرد. وی با بیان اینکه...

وب‌گاه تابناک

«علی قناعت کار» بازپرس دادسرای اوین، «غلامرضا ضیایی» رئیس سابق زندان اوین و «علی رضوانی»، خبرنگار صداوسیما در فهرست تحریم‌های انگلیس قرار گرفتند.

وب‌گاه تابناک

رئیس جمهور با اشاره به اینکه داشتن بودجه و اختیارات از نیازهای استانداران برای رسیدن به رشد اقتصادی است، گفت: درآمد فروش اموال مازاد دولتی برای همان استان هزینه می‌شود.