یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403
خبرگزاری میزان

استاندار تهران از تصویب تاسیس جمعیت هلال احمر در شهرستان‌های قرچک؛ بهارستان و پردیس در شورای عالی هلال احمر خبر داد.

خبرگزاری میزان

رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از سفر به ترکیه با تاکید بر تقویت روابط دوجانبه و پارلمانی بین ایران و ترکیه از پیگیری موضوعات فلسطین و افغانستان در اتحادیه بین المجالس کشور‌های عضو سازمان همکاری اسلامی (PUIC) خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

آن 6ماهواره آماده پرتاب و خود ماهواره‌بر سیمرغ و ذوالجناح که بازدید شد و امیدواری ایجاد کرد؛ در کدام دولت طراحی و ساخته شد؟ قراردادهای خارجی خرید ماهواره‌های GEO و LEO ایران در چه زمانی منعقد و با همه دشواریهای مالی، پرداختها انجام شد؟

وب‌گاه تابناک

آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها آنقدر نامردند که اگر با آن‌ها دست دادید انگشتان دستتان را دوباره بشمارید که نکند چیزی از آن کم شده باشد.

خبرگزاری میزان

با حضور رئیس، دبیر و جمعی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام جلسه بررسی آیین‌نامه داخلی این نهاد برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مجلس شورای اسلامی سفرش به استانبول را فرصتی مناسب برای رایزنی درباره گسترش روابط با کشورهای اسلامی و منطقه دانست و گفت: قرار است رؤسای مجالس کشورهای اسلامی درباره موضوع فلسطین، مهاجرت و رویداد افغانستان به‌عنوان معضلات جدی منطقه تبادل‌نظر کنند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به نشست اعضای کمیسیون با وزیر امور خارجه گفت: «قانون راهبردی لغو تحریم‌ها» و مصوبات «کمیته تطبیق مذاکرات هسته ای» فصل الخطاب است و مجلس و دولت بر روی این دو مهم متفق القول هستند.

وب‌گاه تابناک

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس از وزیر کشور به دلیل انتخاب استاندار غیر بومی در کرمانشاه از وزیر کشور انتقاد کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، لایحه بودجه سال 1401 کل کشور در جلسه امروز (17 آذر 1400) هیات دولت تصویب شد. هیات دولت پس از تشکیل چندین جلسه فوق العاده، کار بررسی و تصویب لایحه بودجه سال 1401 کل کشور را به پایان رساند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رسانه‌های آلمانی، "آنگلا مرکل"، امروز (چهارشنبه) بعد از بیش از 16 سال و حدود 5860 روز از سمت صدراعظمی آلمان کناره‌گیری می‌کند. اولاف شولتز در پارلمان آلمان با رأی اکثریت نمایندگان به‌عنوان صدراعظم جدید آلمان انتخاب شد و کابینه موسوم به آمپل (متشکل از احزاب سوسیال دموکرات، سبز‌ها و لیبرال دموکرات‌ها) بر سر کار آمد. دقایقی پیش باربل...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، فارین پالیسی در تحلیلی به قلم استفان والت نوشت: آمریکا به علت تکرار ایده‌های بی‌اعتبار و عدم تمرکز روی تهدید‌های واقعی، در تراز یک ابرقدرت توانمند عمل نمی‌کند. ابرقدرت دارای ایده‌های بلندپروازانه جهانی، باید کار رهبری را جدی بگیرد. نیاز به چیزی بیش از هزینه کردن پول در گران‌ترین ساختار نظامی جهان است. یک قدرت جدی جهانی، البته که به ضرورت با متحدان...

وب‌گاه عصر ایران

روح حاکم بر نظام آموزشی ما، باید روح اسلامی باشد.

وب‌گاه عصر ایران

وی ضمن قدردانی از سپاه کربلا برای برگزاری این اجلاسیه با موضوع نماز، افزود: فعل برگزاری همایش‌ها و اجلاسیه های نماز خوب است اما این جمع شدن‌ها باید به همگانی و ملی شدن نماز ختم شود باید مورد توجه همگان باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دیروز برخی از رسانه‌ها به نقل از منابع میدانی در استان مأرب یمن گزارش دادند که نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی دولت نجات ملی یمن (مستقر در صنعاء) مسیر عملیات و پیشروی خود را در این جبهه تغییر داده و به دنبال سیطره بر میادین نفتی «صافر» در شرق مأرب و تکمیل محاصره این شهر هستند. روزنامه الأخبار لبنان امروز چهارشنبه به نقل از منابع میدانی و قبیله‌ای...

وب‌گاه عصر ایران

امروز وقتی ماهواره و ماهواره‌برهایی می‌سازیم که بیش از 64 هزار قطعه دارد و این ماهواره را با ماهواره‌بر در مدار قرار می‌دهیم یعنی رشد علمی بسیار بالایی داشته‌ایم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاس خبرگزاری دانشجو، آخرین جلسه شورای مرکزی کارگزاران؛ بدون دبیرکل سابق برگزار شد. غلامحسین کرباسچی پس از کنار گذاشته شدن از سمت دبیرکلی در هیچ کدام از جلسات درون حزبی شرکت نکرده تا پس از ربع قرن، قطع ارتباط خود با حزبش را علنی کند. علی‌محمد نمازی عضو کارگزاران در گفتگو با «مشرق» می‌گوید: آقای کرباسچی مدتی است که جلسات مربوط به حزب شرکت نمی‌کنند. اصل ناراحتی ایشان به...