جمعه 21 اردیبهشت 1403
وب‌گاه خبر آنلاین

مصاحبه فرمانده سنتکام ایالات متحده آمریکا در خصوص پیشرفت‌های روز افزون ایران و ناتوانی آمریکا در مواجه با این امر را ببینید. منبع: ایرنا

خبرگزاری دانا

در رایزنی‌های منطقه‌ای با ترکیب 3+3 با هدف توسعه همکاری‌ها در منطقه قفقاز با حضور نماینده جمهوری اسلامی ایران، توافق شد که هر 5 کشور بر موضوعات عملی مورد علاقه مشترک تمرکز کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، مقامات عراقی از تحویل 100 تروریست داعشی از شبه‌نظامیان نیرو‌های دموکراتیک سوریه (قسد) خبر دادند. به نوشته روداوونت، این تروریست‌ها از طریق گذرگاه «ربیعه» در غرب در استان نینوی وارد عراق شده و تحویل نهاد‌های اطلاعاتی و امنیتی شده‌اند. در ماه فوریه گذشته نیز 100 تروریست داعشی تحویل مقامات عراقی داده شده بودند. همچنان 1600 تروریست داعشی عراقی...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحقیق و تفحص از بانک ها را می توان به صورت متمرکز دنبال کرد در عین حال گفت: اگر تحقیق و تفحص از بانک ها به سمت اصلاح فرایندها رود نتیجه مطلوب تری به دست می آید.

وب‌گاه فرارو

سومین نشست هفتگی سران قوا در آذر ماه به میزبانی رئیس قوه قضائیه برگزار شد.

خبرگزاری دانا

چند ماهی است که بر سر تملک قطعه زمین 10 هزار متری واقع در شهرک ارم تنش ایجاد شده است.

خبرگزاری دانا

به مناسبت روز پرستار در مراسمی با حضور فرمانده سپاه فتح مهگیلویه و بویراحمد و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح از پرستاران مرکز جراحی محدود شهدای سپاه فتح در درمانگاه امام جعفر صادق یاسوج تجلیل شد.

خبرگزاری دانا

بی خیالی مسئولان در آشفته بازار مرغ گرم باعث شد تا مرغ منجمد هم از سفره کهگیلویه و بویراحمدی ها پر بکشد و سر کسی برای کمبود آن درد نکند.

خبرگزاری دانا

در بسیاری از ادارات کل استان کرمانشاه می توان بانیان وضع موجود را شناخت. بر همین اساس باید تمامی بانیان وضع موجود کرمانشاه شناسایی و معرفی شوند.

خبرگزاری دانا

سردار سیدصادق حسینی به مناسبت گرامیداشت روز پرستار به دیدار پرستاران بیمارستان های بعثت و کوثر سنندج رفت و با اهدای گل و لوح تقدیر از زحمات آنان قدردانی کرد.

خبرگزاری ایسنا

سفیر ایران در آفریقای جنوبی با بیان اینکه سویه «امیکرون» از نوع خفیف کرونا است تاکید کرد که خطوط هوایی به تدریج درحال بازکردن پروازهای خود به این کشور هستند.

خبرگزاری دانا

همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، فرمانده سپاه الغدیر و فرماندار یزد، از فداکاری‌های پرستاران تجلیل کردند.

خبرگزاری دانا

سردار بهمن ریحانی گفت: کادر درمان باید تحت شرایط مختلف اخلاق دینی و انقلابی خود را حفظ کرده و با بیماران با آرامش رفتار کنند.

خبرگزاری دانا

علی رغم تولید بیش از 30 هزارتن خرما توسط کشاورزان فهرجی در سال، لیکن این محصول با برند مناسب بسته بندی و توزیع نمی شود.

خبرگزاری دانا

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در آیین اعطای کمربند مشکی دان 8 تکواندو به ورزشکار اردبیلی از مسئولان ورزش استان خواست با ایجاد فضای سالم تربیتی در جامعه، جوانان را به سمت ورزش سوق دهند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر اطلاعات امروز در سفر به قم با آیت الله جوادی آملی و حجت الاسلام والمسلمین محمود رجبی رییس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) دیدار کرد.