یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403
خبرگزاری دانا

ارد زند، لقمان خالدی، جواد رمضان‌نژاد، محمد داودی، محمدرضا فرزاد، سعید رشتیان و نفیسه مرشدزاده به عنوان هفت داور بخش مسابقه ملی پانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» معرفی شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون برنامه و بودجه با ابراز امیدواری نسبت به تحقق بخشی به رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی درباره شعار سال گفت: احکام صادره در سازمان تعزیرات در راستای شعار سال نیست و منجر به بیکاری کارگران و تعطیلی کارخانجات می‌شود.

خبرگزاری دانا

تعیین تکلیف جابجایی میدان میوه و تره بار کرمانشاه بیش از یک دهه است که از مهمترین مطالبات فعالان این صنف است. به گفته مسئولان زمین میدان بار جدید کرمانشاه خریداری شده و اکنون در انتظار صدور مجوز رسمی برای انتقال است.

خبرگزاری دانا

محسن یزدانپناه با تأکید بر اینکه سازمان بسیج بسیار بهتر از سایر مجموعه های دیگر و دلسوزانه تر کار انجام می دهد، گفت: مشکل ما تنها فروش محصول است و اینکه بسیاری از دامداری ها که ضرر می کنند، به این دلیل است که دست دلال در کار است که تولید کننده را نابود می کند.

خبرگزاری ایسنا

رئیس مجلس روند بررسی لایحه بودجه سال 1401 کل کشور در مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد.

خبرگزاری دانا

لایحه بودجه سال 1401 کل کشور امروز از سوی سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور به مجلس ارائه می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سند دخل‌وخرج دولت سیزدهم برای سال 1401 امروز در حالی از سوی رئیس‌جمهور به مجلس شورای اسلامی تقدیم می‌شود که پیش‌تر برخی از نمایندگان درباره تحولات بزرگ و مهم این بودجه مطالبی را عنوان کرده بودند.

خبرگزاری دانا

ادهم کرد گفت: مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی از سه شنبه به میزبانی سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

خبرگزاری تسنیم

معاون آموزشی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاههای کشور جزئیات بازنگری در سرفصل‌های دانش‌افزایی اساتید را تشریح کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه گفت: هیچ صحبتی از حذف ارز 4 هزار و 200 تومانی در بودجه 1401 نیست اما در چگونگی تخصیص و توزیع منابع قانون بودجه برای پرداخت یارانه اختلاف نظرهایی وجود دارد.

خبرگزاری دانا

علی اصغر مددی گفت: با توجه به اینکه قیمت‌ها در شرایط کنونی ثبات ندارد، تمرکز اصناف روی فاکتور فروش است و با متخلفین بازار شب یلدا برخورد قانونی می‌شود.

خبرگزاری دانا

عزیزالله سیفی گفت: خوشبختانه تنها سه درصد اموال شهرداری برای تامین بودجه فروش رفته و کاهش چشم گیری در این مدت شاهد بودیم.

خبرگزاری دانا

استاندار یزد گفت: مهار و کنترل آمار بیکاری بانوان نیازمند طرح و برنامه های عملیاتی متناسب با بوم یزد و شرایط حاکم بر آن است که این مهم در دستور کار قرار دارد.

خبرگزاری دانا

رئیس‌جمهور با بیان اینکه عدالت در توزیع ثروت در بودجه 1401 مورد پیش بینی قرار گرفته است، گفت: در لایحه بودجه 1401 یک رشد اقتصادی 8 درصدی هدف‌گیری است.

خبرگزاری ایسنا

نماینده مردم بروجرد در مجلس درباره فیلمی از حضورش در تجمع شهرستان اشترینان که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده، گفت: از کارگران خواستم بروند تا راحت‌تر بتوانم کارشان را پیش ببرم.

خبرگزاری ایسنا

رئیس جمهور پس از ارائه لایحه بودجه سال 1401 به رئیس مجلس شورای اسلامی جلسه علنی مجلس شورای اسلامی را ترک کرد.