یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403
خبرگزاری دانا

حجت الاسلام منتظری گفت: دشمن ستیزی و دشمن شناسی دانشجویان بسیار ارزشمند است و باید این روحیه حفظ شود.

خبرگزاری میزان

استاندار تهران گفت: وزارتخانه‌های نیرو، صمت و همچنین استانداری و شهرداری پایتخت موظف شدند ظرف مدت 10 روز برنامه‌ای عملیاتی و اجرایی مبتنی بر قانون هوای پاک تهیه و به معاون اول رئیس جمهوری ارائه کنند.

خبرگزاری دانا

نیروی دریایی روسیه اعلام کرد جنگنده‌های این کشور همزمان با استقرار ناو آمریکا در دریای سیاه، به اهداف دشمن فرضی حمله موشکی کردند.

خبرگزاری دانا

معاون دستگاه دیپلماسی روسیه در دیدار با سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو بر تداوم تلاش‌ها جهت احیای برجام تاکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت امور خارجه روسیه دوشنبه بعد از ظهر به وقت تهران از ملاقات معاون وزارت خارجه این کشور با سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو خبر داد. به گزارش خبرگزاری «تاس» وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که «سرگئی ریابکوف» معاون وزارت امور خارجه روسیه روز دوشنبه با «کاظم جلالی» سفیر ایران در مسکو دیدار و درباره مذاکرات وین درباره برجام گفتگو کرد. در...

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس اصلاحات لایحه درآمد پایدار هزینه شهرداری ها و دهیاری‌ها در راستای تامین نظر شورای نگهبان را تشریح کرد.

خبرگزاری ایسنا

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه از موافقت رئیس قوه قضائیه مبنی بر اعمال مدرک دوم تحصیلی کارکنان شاغل در مشاغل اداری قوه قضائیه مشروط به پیش‌بینی رشته و مقطع تحصیلی بالاتر در شرایط احراز شغلی مورد تصدی خبر داد.

خبرگزاری دانا

وزیر کشور گفت: به هیچ وجه دولت سیزدهم هیچ چیز را وابسته به مذاکرات نمی‌داند و بودجه 1400 بر اساس این بسته شده که تحریم ادامه پیدا خواهد کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان انرژی اتمی در حکمی «سید قاسم بی‌نیاز» را به سمت مدیر کل دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی ایران منصوب کرد.

وب‌گاه عصر ایران

وزیر کشور خطاب به استاندار کرمان گفت: کرمان سرمایه داران خوبی دارد و استاندار کرمان اقداماتی برای جذب ایرانیان خارج از کشور برای سرمایه گذاری در استان انجام دهد.

خبرگزاری ایسنا

فرمانده کل نیروی انتظامی با رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارشناس مسائل قفقاز با بیان اینکه نادیده گرفتن نقش بازیگران منطقه ای باعث شعله ور شدن بحران در مقطع دیگر می شود، گفت: طرح ایران برای مشارکت کشورهای منطقه در صلح قفقاز از این جهت حائز اهمیت است که در صورت موفقیت بسیاری از مسائل دیگر قفقاز را حل می کند.

خبرگزاری تسنیم

"علی زینی‌وند" که از آبان ماه سال 99 عهده‌دار استانداری کرمان است، در سمت خود ابقا شد.

خبرگزاری دانا

رئیس فدراسیون والیبال با بیان این‌که استراتژی فدراسیون توجه بیشتر به والیبال زنان است، گفت: باید به مطالبه عمومی مردم و به ویژه زنان مبنی بر نبود تفاوت جنسیتی در این رشته ورزشی پاسخگو باشیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس‌جمهوری کشورمان در گفت‌وگوی تلویزیونی به مناسبت 100 روزگی دولت بر لزوم رفع تحریم‌های ظالمانه علیه ایران تاکید کرد و گفت که دولت این مسئله را با قوت دنبال می کند. اظهارات او در رسانه‌ه

خبرگزاری مهر

سخنگوی دولت گفت: موضوع جمعیت و آب جزو اولویت‌های اساسی دولت است و در بودجه 1401 نیز به این دو موضوع به طور خاص بودجه اختصاص یافته است.