یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403
خبرگزاری میزان

نماز جمعه این هفته تهران، (19 آذرماه) در مصلی امام‌خمینی (ره)، به امامت حضرت آیت‌الله صدیقی و با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

باید یک شبکه سازی خوب و مطمئن از بانوان هم فکر تشکیل دهید، سیستم را فعال کنید. مسئولیت بزرگی بر عهده شما است، شما یک نقش نظارت، پایش و بسیج کردن ظرفیت در استانها را بر عهده دارید.

خبرگزاری تسنیم

رؤسای مجالس ایران و ترکیه با تأکید بر جایگاه دو کشور در منطقه و تحولات بین‌المللی بر ارتقای سطح همکاری‌های دوجانبه و نهایی شدن سند همکاری‌های جامع تهران - آنکارا تأکید کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی که روز گذشته به منظور شرکت در اتحادیه بین‌المجالس کشور‌های عضو سازمان همکاری‌های اسلامی با موضوع فلسطین و بحث مربوط به مهاجرت افغانستان در کشور‌های اسلامی وارد استانبول شد، صبح امروز (پنجشنبه، 18 آذرماه) در نخستین برنامه خود در ترکیه با فعالان اقتصادی و تجار ایرانی فعال در این کشور دیدار کرد. وی با بیان اینکه...

وب‌گاه تابناک

«علی قناعت کار» بازپرس دادسرای اوین، «غلامرضا ضیایی» رئیس سابق زندان اوین و «علی رضوانی»، خبرنگار صداوسیما در فهرست تحریم‌های انگلیس قرار گرفتند.

وب‌گاه تابناک

رئیس جمهور با اشاره به اینکه داشتن بودجه و اختیارات از نیازهای استانداران برای رسیدن به رشد اقتصادی است، گفت: درآمد فروش اموال مازاد دولتی برای همان استان هزینه می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی باقری مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی که برای ادامه مذاکرات با طرف‌های غربی امروز پنجشنبه وارد وین پایتخت اتریش شد در صفحه توئیتر خود از روند کاری امروز خود گزارش داد. باقری نوشت: «روز کاری را با میزبانی یک ملاقات مفید و سازنده با مذاکره‌کنندگان ارشد روسیه و چین آغاز کردم. در آستانه کمیسیون مشترک دیداری هم با انریکه مورا داشتم. ایران به تعامل...

خبرگزاری میزان

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: آمریکایی‌ها که روزی بی ثبات‌سازی منطقه را به عنوان هدفی راهبردی با دنبال کردن نقشه خاورمیانه جدید بطور جدی دستور کار خود داشتتد، امروز چاره‌ای جز فرار ذلیلانه از سرزمین‌های اسلامی و پذیرش شکست تمام‌عیار در صحنه تقابل با محور مقاومت ندارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قالیباف گفت: داشتن برنامه بلند مدت برای ارتقای روابط دوجانبه از الزامات حل و فصل مشکلات تجاری و توسعه روابط اقتصادی کشور است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رئیس‌جمهور، محمد مخبر از بیمارستان لقمان به صورت سرزده بازدید کرد و با اهدای گل به پرستاران این مرکز درمانی، روز پرستار را به آنان تبریک گفت. محمد مخبر پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) و در آستانه میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان لقمان، از پرستاران و کادر درمان به خاطر تلاش‌ها...

خبرگزاری میزان

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور از پایلوت شدن لرستان با مرکزیت شهرستان دلفان برای توانمندسازی زنان خبر داد و گفت: اهمیت توانمندی سازی و استعداد یابی بانوان از اهم اقدامات و اولویت‌های معاونت امور زنان و خانواده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مذاکره کننده ارشد کشورمان که برای ادامه مذاکرات با طرف‌های غربی وارد وین پایتخت اتریش شد در صفحه توئیتر خود از روند کاری امروز خود گزارش داد.

خبرگزاری میزان

معاون اول رئیس جمهور به صورت سرزده از بیمارستان لقمان بازدید کرد و دستور رسیدگی برای حل مشکلات پرستاران این بیمارستان صادر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمازجمعه این هفته تهران، 19 آذرماه در مصلی امام‌خمینی (ره)، به امامت آیت‌الله صدیقی و با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد. طبق روال، ساعت 10 صبح درب‌های مصلی به روی نمازگزاران گشوده می‌شود و برنامه از ساعت 10 و 45 دقیقه آغاز خواهد شد. حجت الاسلام و المسلمین علی نوری سخنگوی شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه با اشاره به تقارن 19 آذرماه با...

خبرگزاری تسنیم

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران جان باختن ژنرال بیپین راوات و همراهان وی در جریان حادثه سقوط بالگرد در جنوب هند را تسلیت گفت.

وب‌گاه تابناک

شهردار یکی از شهرهای اقماری شهر قزوین به اتهام دریافت رشوه بازداشت شد.