شنبه 29 اردیبهشت 1403

«سیمای ارتش» روایتی از افتخارات ارتش در هشت سال دفاع مقدس به چاپ رسید

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
«سیمای ارتش» روایتی از افتخارات ارتش در هشت سال دفاع مقدس به چاپ رسید

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، از طولانی‌ترین جنگ‌های متعارف قرن چهاردهم هجری و دومین جنگ طولانی این قرن، پس از جنگ ویتنام، و یک جنگ عمومی و بین‌المللی برضد ملت و کشور ایران بود. ارتش جمهوری اسلامی ایران در این جنگ هشت‌ساله، در کنار خسارت‌ها و سختی‌ها و مشکلاتی که دید، با دلاورمردی و مقاومت و ایثارگری، حماسه‌های جاودانی به یادگار گذاشت.

در این حرکت حیاتی، فواید و منافع بزرگی قابل شهود است که یکی از آن‌ها پیروزی ایران در جنگ و نمایش قدرت نظامی ایران برای دشمنان کشورمان بود؛ نمایش قدرتی که تا امروز، توان حمله به ایران اسلامی را از تمام دشمنان ایران گرفته است.

نویسنده در این کتاب، حماسه رزمندگان لشکرهای 92 زرهی، 21 حمزه، 16 زرهی قزوین و دیگر لشکرها و تیپ‌های نیروهای زمینی، دریایی و هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبیین و از حماسه‌های آنان سخن رانده است. سیمای ارتش، خاطرات مختلفی از رزمندگانی چون شهید سرلشکر حسین لشکری، ناخدا یکم هوشنگ صمدی، سرهنگ خلبان فضل‌الله جاویدنیا و سایر دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران را بیان می‌کند. عزیزانی که با رزم دلاورانه خود، حماسه‌های زیبایی آفریدند.

«سیمای ارتش» خاطرات رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران از دفاع مقدس به اهتمام علی شیرازی در 224 صفحه و با قیمت 100 هزار تومان توسط نشر خط مقدم روانه بازار نشر شد.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید علی شیرازی نشر خط مقدم کتاب سیمای ارتش این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
«سیمای ارتش» روایتی از افتخارات ارتش در هشت سال دفاع مقدس به چاپ رسید 2