یک‌شنبه 1 مهر 1403

شال مد بزرگترین فروشگاه شال و روسری ایران به مدیریت محمد مهدی پدرام

وب‌گاه گسترش مشاهده در مرجع
شال مد بزرگترین فروشگاه شال و روسری ایران به مدیریت محمد مهدی پدرام

من بعنوان یک خانم گزارشگر می خواهم درباره ی یکی از دغدغه های بزرگ دخترها و خانم ها و کلا جنس زن یعنی شال و روسری صحبت کنم، اگر کارمند شرکت خصوصی باشید مسلما استفاده از شال و روسری آزاد است و صبح ها درگیر ست کردن شال و روسری با مانتو و شلوار و کیف و کفشید و واقعا چقدر وحشتناک! توصیه من این است با خیال راحت شب ست لباس های فردا را انتخاب کنید تا صبح استرس نداشته باشید، معمولا کیف و کفش را با هم ست می کنند، شال و شلوار را با هم و مانتو نیز بهتر است از رنگ های خنثی یا هم خانواده شال و شلوار انتخاب شود یا می توانید مانتو و شلوار یکدست بپوشید تا یک مسأله کمتر شود، کمی خنده دار ولی چالش جالبی است که هر روزه حتی برای یک خانم خانه دار که به خرید می رود هم پیش می آید؛

در این گزارش می خواهم از شال مد بزرگترین فروشگاه شال و روسری ایران به مدیریت محمد مهدی پدرام بگویم که از وقتی این برند بوجود آمد و هر روز بر تنوع شال و روسری اش اضافه شد و کار خانم ها نیز راحت تر شد و ست کردن لباس هایشان با هم آسانتر! اما چطور؟ برند شال را آقای محمد پدرام در سال 1399 با یک برنامه از پیش تعیین شده و بیزینس پلانی وقت گیر اما عالی چید که در آن سایت، اینستاگرام، تلگرام، تبلیغات آنلاین و آفلاین و 360 درجه، محتوای متنی و تصویری، لایو، ادورز و سئو نقشی اساسی را بازی می کردند، در واقع در صحبت یک ساعته ای که با ایشان داشتم که فردی هم بسیار جدی و مصمم نشان می دادند و آن روز چند قرار ملاقات پشت هم برای اعطای نمایندگی داشتند (در ادامه بیشتر از آن خواهم گفت) متوجه شدم داشتن یک برند و کارخانه ای برای تولیدات داخلی آن هم شال و روسری واقعا غیر از هزینه ای که دارد وقت زیادی نیز از فرد می گیرد و او را درگیر می کند.

آنطور که من از سخنان پربار ایشان متوجه شدم این بود که جناب محمد پدرام با اطمینان ازینکه این کار را حتما با موفقیت هر چه تمام تر شروع کردند و ادامه می دهند استارت زدند، در کلمات ایشان هیچ شک و شبهه ای نبود اما قبول داشتند که با داشتن کارخانه شال و روسری با برند شال مد و هدف قیمتی اکونومی، تزریق آن به بازار، فروش اینترنتی بصورت تکی و عمده به مشتریان سایت شال مد، در اختیار گذاشتن شال و روسری و تأمین نمایندگی های شال مد در سراسر ایران که همکنون به 93 عدد در 24 استان رسیده اند ریسکی بزرگ یا به اصطلاح بِت کرده اند اما آن را بردند و اکنون این شال مد است که بر سر زبان هاست و نمایندگی های آن حتی به روستاهای کم جمعیت نیز دارد کشیده می شود و حتی در بعضی شهرها مثل یزد و کرمانشاه و... چندین نمایندگی در محل های مختلف شهر موجود است؛ نکته ی قابل اغماض اینجاست که تمامی این شعب بدون استثناء دارای دکوری یکسان در کف، سقف، نوع چیدمان و آویز شال و روسری، کانتر، ال سی دی برای نمایش شال و روسری ها (که اولین بار نیز توسط شال مد انجام شد)، حسابداری یکپارچه و وصل به دفتر مرکزی تهران و نظارت مستقیم حسابدار زبده و مدیریت یعنی جناب دکتر پدرام، قیمت های یکسان، کالاها و محصولات یکسان، آفرهای مناسبتی، تابلوی سر در، رنگ سازمانی، لباس فرم کارکنان، لیوان های آبخوری، گیفت ها، کارت ویزیت، جای دستمال کاغذی، وِلکام، آبخوری و... یکی می باشند و در این زمینه جناب پدرام با هیچ نمایندگی ای شوخی ندارند و خارج از آن همانطور که در قرارداد آمده تخلف محسوب می شود و امکان قطع همکاری یک طرفه از سمت شال مد می باشد.

اگر به سایت شال مد سر بزنید و در منوی بالای آن جستجو کنید متوجه دسته بندی های متنوعی که حاصل فکر باز و دور اندیشیِ جناب محمد مهدی پدرام هنگام طراحی سایت و پیشنهاد برای راحتی کاربر بوده است خواهید شد که شامل موارد زیر می باشد:

- انواع شال ها نظیر شال ساده، شال مجلسی، شال لاکچری، شال طرح دار، شال نخی، شال پاییزی و شال زمستانی

- انواع روسری نظیر روسری ساده، روسری مجلسی، روسری نخی، روسری ترکمن، روسری طرح دار، روسری لاکچری، روسری پاییزه

- اکسسوری مو نظیر بغل سری، تل سر، سنجاق سر، طلق حجاب، کش سر، کلیپس سر

- انواع مقنعه

- انواع شال و روسری بچگانه

- ست کیف و روسری با شال که همانطور که می بینید هر آنچه را بخواهید شال مد دارد و می توانید بدون بیرون رفتن و با چند کیلیک ساده و بازدید از سایت، خرید خود را از درگاه بانکی امن خریداری کرده و با پست طی چند روز در بسته بندی مناسب تحویل بگیرید، اگر هم شال مد در شهرتان دارای نمایندگی بود بصورت حضوری مراجعه کرده و از رگال ها دیدن کنید و شال و روسری مناسب با بودجه خودتان را تهیه فرمایید.

اگر از نمایندگان شال مد نیستید و دوست دارید خرید عمده خود را بدون آمدن به بازار تهران انجام دهید، شال مد این امکان را با شرایط ویژه در اختیارتان می گذارد: کسانی که مغازه دار هستند هر چند وقت یکبار البته فرقی نمی کند برای هر محصولی که مد نظر ما در این گزارش شال و روسری می باشد مسلما یک الی دو روز وقت ارزشمند شما را می گیرد و فقط خستگی راه و گشتن در بازار برایتان باقی می گذارد، در توضیحاتی که آقای محمد پدرام می دادند برای خرید عمده ی کسانی که در شهرهای دور و نزدیک مغازه یا فروشگاه شال و روسری و اکسسوری دارند با قیمت مناسب و ارزان تر از بقیه جاها در نظر گرفته است و دلیلش هم تیراژ تولید بالا بخاطر سفارشات بالا و همچنین بی واسطه بودن محصولات می باشد؛ خوشبختانه با اطمینان کامل می فرمودند به خاطر بروز بودن طرح و رنگ ها و مناسب بودن پارچه ها با هر فصل پیش رو برای همه سلیقه ها شال و روسری وجود دارد.

اینطور که جناب دکتر محمد مهدی پدرام گرامی می فرمودند کمتر کسی است که زیر 500 تکه شال و روسری خرید کند آن هم اگر امکان خرید نقدی ندارد با شرایط فروش چک بدون ضامن می تواند خردی نماید چون پایین تر از قیمت های شال مد پیدا نمی کند، ضمن اینکه روی محصولات تضمین فروش هم وجود دارد و این بدین معنی است که اگر محصولی چه شال یا روسری به هر دلیلی به فروش نرسید، شال مد آن را بی چون و چرا مرجوع و شخص می تواند از محصولاتی که از نظرش پرفروش یا جدید می باشد جایگزین نماید و تمام این کارها را در حداکثر یک الی دو ساعت به راحتی از هر نقطه از ایران با لب تاپ یا موبایل می تواند انجام و خرید عمده خود را ثبت نماید و شال مد پس از جمع آوری محصولات آنها را با باربری برای شهر مورد نظر ارسال می کند؛ از نظر بنده که محل های فراوانی برای تهیه گزارش رفته بودم و با اشخاص مختلفی گفتگو داشتم این یکی از بهترین گزینه ها بود، اگر هم تمایل به داشتن نمایندگی در شهر خود دارید شما را با تفاوت و مزایای شال مد با دیگر برندها طبق گفته اقای محمد پدرام آشنا می سازیم:

- محصولات شال مد برای مصرف کننده حداقل30 الی60 % ارزان تر از جاهای دیگر است و هیچ تأمین کننده ای توانایی رقابت با قیمت های اکونومی شال مد را ندارد.

- تضمین فروش و درآمد برای نمایندگان عزیز یعنی هر محصولی بعد از گذشت زمان مشخص شده اگر بفروش نرسید می تواند مرجوع و با محصولات جدید تعویض شود که البته این قضیه به ندرت اتفاق افتاده و همه کارها بفروش می رسد.

- نماینده های محترم شال مد روی هر محصول حاشیه سود عالی حداکثر 70 درصدی خواهند داشت.

- عکاسی و تهیه ژورنال برای تمامی محصولات که پروسه ی سخت، وقت گیر و هزینه برداری می باشد مثل آفیش مدل، عکاس، ادیت و...

- سایت شال مد بهترین و پر بازدید ترین سایت شال و روسری در صنف خودش در ایران به شمار می رود و با تبلیغات 360 درجه ی رایگانی که آقای پدرام خودشان شخصا روی آن نظارت دارند باعث بهتر دیده شدن در سایت ها، صفحات سرچ گوگل و فضای مجازی خواهند شد.

- شعب نماینده ها دائما بصورت رایگان در کانال تلگرام، پیج اینستاگرام، یوتیوب و کانال آپارات و... مربوط به شال مد معرفی و نشان داده می شوند.

- جدای از مسائلی که در بالا گفته شد، آقای محمد پدرام با رزومه و تخصصی که در انواع تبلیغات دارد، حداقل ماهیانه 15 میلیون تومان از انواع تبلیغات دیجیتال هر کدام از شعب را بطور کاملا رایگان انجام می دهد، قابل ذکر است که تبلیغات دیجیتال شامل اینستاگرام، تلگرام، تبلیغات کیلیکی و نیتیو، ریپورتاژ خبری، گوگل ادورز، تبلیغات ویدئویی در آپارات، اینفلوئنسر و میکرو اینفلوئنسر، استفاده از واینرها و بلاگرها و... می شود و این یعنی نمایندگی شما به جز مشتری های حضوری، مشتری ها و فروش های حضوری و غیر حضوری زیادی از تبلیغات حرفه ای شال مد که توسط دکتر محمد مهدی پدرام انجام می شود خواهد داشت.

- آقای محمد پدرام معتقد است که تمامی نماینده هایش باید آموزش های تخصصی مربوط به کسب و کار مثل تبلیغات و بازاریابی، سیستم سازی و مدیریت کسب و کار، جانشین پروری، کنترل و هدایت و انتخاب منابع انسانی صحیح و... را بطور دوره ای به ایشان آموزش دهد تا هم بروز باشند وهم بتوانند بعضی از امور را خود انجام دهند و حضور در این دوره ها حتی باعث شکوفایی و باز شدن ذهن نماینده ها خواهد شد تا بتوانند اصولی و حرفه ای تر شعبه خود را مدیریت و درآمد خود را بیشتر نمایید.

قرار بود انتهای گزارش اینجانب از آقای محمد مهدی پدرام بعنوان یک کارآفرین برتر باشد که باز هم بنده را سوپرایز کردند و فرمودند شال مد تنها جزوی از هلدینگ پارس می باشد و این هلدینگ شامل شرکت و لاین های دیگری نظیر:

1- کارخانه پوشاک تن جامه که بزرگترین تولید کننده پوشاک تریکو ایران می باشد و برای ارگان دولتی تولید همیشگی دارد.

2- آموزشگاه بین المللی آکادمی هنر پارس که مجهزترین و معتبرترین مجموعه آموزشی پوشاک ایران در زمینه خیاطی در شاخه های مختلف و طراحی لباس با بهترین اساتید می باشد و دارای دو شعبه در تهران از سال 1395 و کرج از سال 1398 فعال هستند و آقای محمد پدرام چندین کتاب نیز در زمینه خیاطی و طراحی لباس با نام های چگونه طراح مد شویم، 4000 طراحی خطی طراحی لباس حرفه ای، فیگوراتیو زنانه در طراحی لباس، دفتر طراحی مد و لباس و... نیز ترجمه و تألیف و به چاپ رسانده اند تا کمکی به پیشرفت هنرآموزان باشد.

3- انتشارات پارس دوک که بستری برای فروش اینترنتی انواع کتاب هاب انگیزشی، مدیریتی، روانشناسی، حسابداری و... می باشد که مخاطبان فرهیخته ی خاص خود را دارد و هنوز نیز می توانید بصورت مجازی خرید بفرمایید.

4- آموزش به آموزشگاه که برای یاددهی حرفه ای کوچینگ و راهنمایی افراد علاقمند به داشتن کسب و کار پدید آمده بود و چند دوره حضوری با تدریس مستقیم جناب دکتر پدرام، دانش آموخته ی دکترای رشته MBA نیز برگدار شد و در این زمینه آموزشی ایشان بصورت رایگان با تیم فیلم برداری، تدوین و بارگذاری مطالب در پیج اینستاگرام، سایت و کانال تلگرام به افراد علاقمند نکات مهمی را برای بهتر انتخاب کردن شغلشان و نگاه به آینده رایگان آموزش می دادند که هموز هم موجود است و چند ورک شاپ بی نظیر با سوال و جواب داشتند؛ ایشان در این زمینه کتابی با نوشته به زبان خود و تدوین چندین باره با نام (باید های راه اندازی یک کسب و کار میلیاردی) را به چاپ چهارم رساندند که در فروشگاه های اینترنتی می توانید تهیه فرمایید.

5- خالق فروشگاه های زنجیره ای شال مد از نیمه دوم سال 1399 که در بی نظیر بودن آن در ایران شکی نیست که درباره اش توضیح دادم.

6- پدید آورنده و فرنچایز کننده فروشگاه های زنجیره ای کافی پارس در نیمه دوم سال 1400 با اهداف گوناگونی مثل اعطای نمایندگی در شهرهای مختلف ایران با شرایط ویژه دادن وام، آموزش باریستایی، بارتندری و رستری قهوه، انجام واردات با کیفیت ترین دان قهوه سبز توسط آقای پدرام، دارنده کارخانه ی رستری مجهز با پدید آوردن بهترین و بی نظیرترین طعم ها، فروش قهوه بصورت فله ای و بسته ای در گرماژ مختلف، قهوه گلد، انواع پودریجات مثل وایت چاکلت و هات چاکلت و کافی میت بصورت اینترنتی و از طریق سایت و فروش بصورت مستقیم در نمایندگی ها، دارنده سایت با محتواهای با ارزش و پیج اینستاگرام فعال و کانال تلگرام و... این بود دستاوردهای یک جوان 33 ساله که عمرشان دراز باد تا خدمات و شگفتی های بیشتری از ایشان ببینیم و البته رویتان تأثیر هم بگذارد، ناگفته نماند که آقای محمد مهدی پدرام اخیرا در رادیو اقتصاد برنامه ای درباره صبر و صبوری داشته اند که می توانید پادکستش را در پیج شخصی ایشان MOHAMAD__PEDRAM گوش دهید و قبلا نیز در صدا و سیما بعنوان کارآفرین برتر از ایشان دعوت شده بود و نیاز به یادآوری نیست که هر کسی را به این مکان ها راه نمی دهند و باعث افتخار بنده هم صحبتی با این جناب محترم بود.

با این شرایط که درباره دریافت نمایندگی شال مد و مزایای آن گفته شد پیشنهاد می کنم با توجه به گفته جناب محمد پدرام و محدود بودن اعطای نمایندگی ها، توصیه می کنم این فرصت عالی و فوق العاده را از دست ندهید و صاحب امتیاز نمایندگیِ یک کسب و کار حرفه ای و خوش نام مثل شال مد در شهر و محل خودتان شوید. امیدوارم که از فعالیت های این جوان باهوش تجاری ایرانی و البته کوشا و استفاده کننده از ذکاوت خود و جوینده فرصت ها یعنی آقای محمد مهدی پدرام غافل نشوید و تلنگری باشد برای بیداری شما که در خواب پولی که خود به خود و از آسمان قرار است برسد می باشید.

شال مد بزرگترین فروشگاه شال و روسری ایران به مدیریت محمد مهدی پدرام 2
شال مد بزرگترین فروشگاه شال و روسری ایران به مدیریت محمد مهدی پدرام 3