چهارشنبه 4 مهر 1403

شرور خلیج فارس دستگیر شد

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
شرور خلیج فارس دستگیر شد

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس پایتخت گفت: یک شرور مسلح به اتهام درگیری و تیراندازی در محله خلیج فارس تهران بازداشت شد.

سرهنگ اکبر موسوی روز چهارشنبه اظهار کرد: ماموران پایگاه پنجم سازمان اطلاعات خبری را در خصوص قدرت نمایی فردی شرور و مسلح در منطقه خلیج فارس تهران دریافت کرده و پیگیری خبر را در دستور ویژه کار خود قرار دادند.

وی افزود: محل وقوع درگیری و تیراندازی توسط مامورین بررسی شد و مشخص شد این فرد شرور از اراذل و اوباش سابقه دار است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مخفیگاهش متهم در محدوده احمد آباد مستوفی شناسایی شد، ادامه داد: مامورین با اخذ نیابت قضایی در یک عملیات ضربتی متهم را در مخیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ موسوی گفت: متهم به مقر پلیس انتقال و در پی جویی‌های اولیه به شرارت و نگهداری سلاح گرم اعتراف کرد.

این مقام پلیسی اضافه کرد: در این عملیات 2 قبضه اسلحه کلت کمری به همراه سه عدد خشاب و تعداد 16 عدد فشنگ جنگی کشف شد و متهم به همراه اقلام مکشوفه به دادسرا برای سیر مراحل قانونی معرفی شد.

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران یادآور شد: پلیس با افراد شرور که نظم عمومی را مختل می‌کند با جدیت هر چه تمام تر برخورد خواهد کرد.

کشف 20 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در جنوب تهران

همچنین رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از هشت هزار قلم مواد غذایی و صنعتی قاچاق خبر داد و افزود: با انجام اقدامات فنی و پلیسی ماموران این پلیس موفق به کشف یک انبار کالای قاچاق در خیابان شهید رجایی شدند.

وی اظهار کرد: تحقیقات پلیسی نشان از این است، مالک انبار مقادیر مواد غذایی خارجی با استفاده از خودروهای شوتی به این مکان انتقال داده است.

افشاری افزود: تیمی از ماموران پلیس اقتصادی با هماهنگی مقام قضایی به محل انبار کالا اعزام و در بررسی‌ها مشخص شد که مدارک ارائه شده از سوی مالک انبار کالا مطابقتی با مواد غذای دپو شده ندارد و همه این اقلام فاقد مجوزهای قانونی و گمرکی است.

این مقام انتظامی ادامه داد: در این عملیات هشت هزار و 656 قلم مواد غذایی، 190 کیلوگرم برنج، 250 عدد تورچ جوشکاری و 187 عدد کاور پنل کولر گازی خارجی قاچاق کشف شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 20 میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: اغلب کالاهای قاچاق ورودی به کشور فاقد کیفیت و استاندار لازم است و سلامت مصرف کنندگان را به مخاطره می‌اندازند.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.