پنج‌شنبه 19 مهر 1403

شهادت پزشک داوطلب هلال‌احمر در خط مقدم مبارزه با کرونا

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
شهادت پزشک داوطلب هلال‌احمر در خط مقدم مبارزه با کرونا

تهران - ایرنا - روابط عمومی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر اعلام کرد: پزشک داوطلب جمعیت هلال احمر در خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا، بر اثر ابتلا به این ویروس، به شهادت رسید.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر، حمید عقیلی، از همکاران پزشک داوطلب این مرکز که از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور در خط مقدم جبهه مبارزه با بیماری کوید 19، در کنار دیگر کادر درمانی به عنوان یکی از مدافعین سلامت حاضر بود، به علت ابتلا به این بیماری درگذشت. سید علی مرعشی، رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر، در پیامی شهادت این داوطلب دلسوز را به عموم جامعه پزشکی کشور، آحاد ملت ایران و به ویژه بازماندگان و خانواده محترم وی تبریک و تسلیت گفت و افزود: شهید سلامت دکتر حمید عقیلی از رزمندگان دوران دفاع مقدس با حضور در فعالیت‌های بهداشتی و درمانی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر حضور همچون حج ابراهیمی و حماسه عظیم اربعین حسینی، همواره در کنار سایر کادر درمانی و بهداشتی این مجموعه، صبورانه و دلسوزانه به ارائه خدمات انساندوستانه، فداکارانه و داوطلبانه می‌پرداخت. حقیقتا نام این شهید بزرگوار و سایر همکاران و شهدای سلامت از جامعه پزشکی، برای همیشه در دفتر انسانیت و فداکاری ایران اسلامی ثبت و جاودانه خواهد ماند.

کیانوش جهانپور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون 139 هزار و 511 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 57 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به هفت هزار و 508 نفر رسید.

*س_برچسب‌ها_س*