چهارشنبه 18 مهر 1403

شیوع کرونا موجب توقف فعالیت‌های عمرانی در کشور نشد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
شیوع کرونا موجب توقف فعالیت‌های عمرانی در کشور نشد

گرگان - ایرنا - معاون عمرانی وزیر کشور گفت: شیوع کرونا بسیاری از کشورها را در پیشبرد امور جاری دچار مشکل کرد اما به دلیل عزم و اراده مسوولان و همراهی مردم، سختی این دوران موجب توقف فعالیت های عمرانی در کشور نشد.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری گلستان، مهدی جمالی نژاد در مراسم آغاز عملیات ساخت پیست دوچرخه‌سواری و افتتاح نورپردازی خیابان شهید بهشتی گرگان اظهار داشت: تلاش می کنیم با وجود محدودیت های ایجاد شده در این شرایط، طرح های در دست اقدام را در زمان وعده داده شده به مردم تکمیل و به بهره برداری برسانیم تا خللی در مسیر خدمت رسانی ایجاد نشود.

وی بیان کرد: 80 هزار پروژه نیمه‌تمام در کشور وجود دارد که اولویت تکمیل این طرح ها، برخورداری از پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد است.

وی با تقدیر از استاندار گلستان و شهردار گرگان در همپوشانی و حمایت‌های مطلوب برای پیگیری پروژه‌ها و پیشرفت طرح ها افزود: این همیاری اثرات مثبت و ماندگاری را برای گلستان در مسیر توسعه پایدار به همراه خواهد داشت.

آغاز ساخت پیست دوچرخه‌سواری، افتتاح نورپردازی خیابان شهید بهشتی گرگان و بازدید از پروژه بزرگ شهربازی گرگان که با اعتبار 5 هزار میلیارد ریال در 15 هکتار در دستور کار است از جمله برنامه‌های سفر یک روزه معاون وزیر کشور به گرگان بود.

همچنین استاندار گلستان در بازدید از یک کشتارگاه مرغ در بندرگز با بیان اینکه گلستان در سال گذشته به طور میانگین حدود 250 هزار تن مرغ و گوشت مرغ تولید کرد گفت: تولید و کشتار مرغ، یکی از مزیت های مهم استان است که امیدواریم در سال جهش تولید، بر مقدار تولیدات این بخش افزوده شود.

هادی حق شناس اظهار داشت: کشتارگاه مرغ "سحرمرغ کردان" بندرگز 15 درصد کشتار استان را انجام می دهد اما با شیوع کرونا دچار مشکلاتی شده که امیدواریم با حمایت مسوولان دستگاه های مرتبط و بانک ها، این مشکلات برطرف شود.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: در 24 ساعت گذشته 56 بیمار دیگر مبتلا به کووید19 در کشور جان خود را از دست دادند و از زمان شیوع این بیماری در کشور تاکنون 7 هزار و 564 نفر جان خود را از دست داده اند.

*س_برچسب‌ها_س*