جمعه 31 فروردین 1403

صنعت خودرو

صنعت خودرو

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از این موضوع، 12 بهمن ماه، به یکباره موجی از خبر در برخی‌سایت‌ها و فضای مجازی شکل گرفت که ایران‌خودرو، مجوز تولید خودروی پژو پارس را برای سال 1403 نیز از سازمان ملی استاندارد اخذ کرده است به گزارش عرشه آنلاین، در حالی موضوع توقف یا ادامه تولید پژو پارس به کلافی سردرگم و سرتیتر پاسکاری سه نهاد مرتبط سازمان استاندارد، ایران‌خودرو و وزارت صمت تبدیل شده که در این میان هر کجای کار را...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شرکت‌های خودروساز بار دیگر برای جبران زیان انباشته خود سراغ فرمول تجدید ارزیابی می‌روند. این اقدام در سال‌های گذشته نیز تکرار شده و نتیجه‌ای جز فرو رفتن در باتلاق زیان‌دهی نداشته و نتوانسته وضعیت مالی خودروسازان را بهبود ببخشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران در روز انتهایی معاملات هفته سوم اسفند ماه با کاهش تراز شاخص کل و افت تراز شاخص هم‌وزن مواجه شد. در آخرین روز معاملاتی هفته قبل ارزش معاملات خرد در کانال 4 همتی قرار داشت و بار دیگر شاهد ورود جریان پول حقیقی به صندوق‌های درآمدثابت بودیم.

وب‌گاه گسترش

سازمان استاندارد در پاسخ خود به ایران خودرو، خبر بسته شدن پرونده این خودرو محبوب را برای همیشه اعلام کرد.

وب‌گاه الف

مدیرعامل بانک صادرات ایران در دیدار با مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا، راهکارهای توسعه و ارتقای همکاری دوجانبه در تأمین‌مالی و استفاده از ظرفیت‌های بانک و این گروه خودرویی را بررسی کرد.

وب‌گاه گسترش

فروش فوری خودروی پژو پارس برای اعضای برگزیده سامانه یکپارچه آغاز شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پایان معاملات روز سه شنبه، 35 درصد بازار رشد قیمت داشتند و قیمت سهام 65 درصد از نمادهای بازار افت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آمار منتشر‌شده در سامانه کدال نشان می‌دهد سه خودروساز بزرگ کشور در زمستان، کمتر از میزانی که تولید کرده‌اند، فروش داشته‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

آمار منتشرشده در سامانه کدال نشان می‌دهد سه خودروساز بزرگ کشور در زمستان، کمتر از میزانی که تولید کرده‌اند، فروش داشته‌اند.

وب‌گاه گسترش

در چین، وسایل نقلیه الکتریکی با داشتن یخچال‌های داخلی و حتی سیستم‌های کارائوکه داخل خودرو تأیید شده‌اند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از آغاز ورود تاکسی‌های برقی به ناوگان حمل و نقل پایتخت خبر داد.

وب‌گاه الف

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ورود تاکسی‌های برقی به ناوگان حمل و نقل پایتخت خبر داد.

وب‌گاه گسترش

با توجه به پیش‌بینی یک کارشناس صنعت خودرو، اگر در مسیر فعلی ادامه دهیم و قادر به جذب سرمایه خارجی نشویم، شرایط به طور طبیعی سخت‌تر از سال جاری خواهد بود.