پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

صنعت خودرو

صنعت خودرو

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس صنعت خودرو گفت: سالانه یک میلیون و 500 هزار دستگاه خودرو در کشور نیاز داریم، در حالیکه سال گذشته مجموع تولید انواع خودرو یک میلیون و 400 هزار دستگاه بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیین‌نامه اجرایی اسقاط خودروهای فرسوده ششم فروردین‌ماه در تعطیلات نوروزی در نهایت پس از حدود 11 ماه تاخیر ابلاغ شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران روز سه‌شنبه با کاهش تراز شاخص کل و کاهش تراز شاخص کل هم‌وزن به کار خود پایان داد. ارزش معاملات خرد روز سه‌شنبه افزایش 27 درصدی داشت و روند خروج جریان پول حقیقی تشدید شد.

خبرگزاری دانشجو

مرتضی بهروزی‌فر عضو موسسه مطالعات انرژی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، درباره علت بروز ناترازی بنزین در کشور گفت: ناترازی بنزین به یکباره در کشور به وجود نیامده است که بتوان در مدت زمان کوتاهی هم آن را برطرف کرد. این کارشناس انرژی ادامه داد: تنها راهکار کوتاه مدت فعلی برای رفع ناترازی بنزین، واردات آن است که در چند ماه گذشته تحت عنوان تهاتر بنزین، در حال انجام است. وی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس بازار سرمایه گفت: حجم معاملات امروز سهام و حق تقدم 11 میلیارد و 200 میلیون برگه سهم به ارزش معاملاتی 4 هزار و 176 میلیارد تومان رقم خورد.

وب‌گاه گسترش

تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید با پیکربندی هوشمند و ایمنی فوق‌العاده تبدیل به معیاری برای تعریف شاسی‌بلندهای هیبرید در صنعت خودرو کشور است که با عمر باتری بسیار بالا و گارانتی بلند مدت، آسایش و راحتی را برای یک رانندگی لذتبخش، تضمین می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: حجم معاملات امروز سهام و حق تقدم 11 میلیارد و 200 میلیون برگه سهم به ارزش معاملاتی 4 هزار و 176 میلیارد تومان رقم خورد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: با توجه به این که ایران‌خودرو و سایپا حجم عظیمی از زیان انباشته بازار سرمایه و صنعت خودرو را دارند همین موضوع سبب شده که قیمت به سود هر سهم این صنعت منفی 5.49 درصد باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سال گذشته بازار خودرو یکی از آرام‌ترین و کم‌نوسان‌ترین روزهای خود را سپری کرد و پس از افت و خیز 12 ماهه، سرانجام در محدوده قیمتی اوایل سال 1402 قرار گرفت. سال گذشته بازار خودرو یکی از آرام‌ترین و کم‌نوسان‌ترین روزهای خود را سپری کرد و پس از افت و خیز 12 ماهه، سرانجام در محدوده قیمتی اوایل سال 1402 قرار گرفت. بابک صدرایی، کارشناس بازار خودرو بر این باور است که در سال 1403، خریدار امروز...

وب‌گاه خبر آنلاین

سال گذشته بازار خودرو یکی از آرام‌ترین و کم‌نوسان‌ترین روزهای خود را سپری کرد و پس از افت و خیز 12 ماهه، سرانجام در محدوده قیمتی اوایل سال 1402 قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تغییر ملاک‌های خرید خودرو، جایگاه خودروهای برقی و خودران، نقش هوش مصنوعی در صنعت خودرو و... از جمله چالش های مهم صنعت خودرو در ایران هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به گفته مسئولان صنعت برق برنامه توسعه نیروگاه‌های تجدیدپذیر به طور همزمان با توسعه زیرساخت تامین برق خودرو‌های برقی در حال اجراست.

وب‌گاه خبر آنلاین

در شرایطی که صنعت خودرو با زیان مواجه شده است، تولیدکنندگان خودرو می‌توانند به جای ساخت خودروهای ناکارآمد با هزینه بالا، به واردات خودرو و تولید قطعات آن متمایل شوند. حتی در صورت مواجهه با زیان، انتخاب بهتری است که فعالیت خود را متوقف کرده و سرمایه‌های خود را در بانک‌ها سرمایه‌گذاری کنند تا به همان کارگر خود سود پرداخت کنند!