پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

صنعت خودرو

صنعت خودرو

وب‌گاه عصر ایران

اتاق ئی30 میزبان سبکی از زبان طراحی صنعتی است که هرگز نمی توان برای آن پایانی را متصور شد.

وب‌گاه عصر ایران

میورا یکی از خاص ترین رویدادهای صنعت خودرو طی 70 میلادی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

توسعه خودروهای برقی یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم است که برای عبور از آلودگی هوا و کاهش در مصرف سوخت رقم خورده است.

وب‌گاه الف

توسعه خودروهای برقی یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم است که برای عبور از آلودگی هوا و کاهش در مصرف سوخت رقم خورده است.

وب‌گاه گسترش

نگرانی های زیادی در رابطه با قیمت خودرو در سال جدید وجود دارد و حالا پیش بینی های اخیر بر این تشویش افزوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس صنعت خودرو می‌گوید: سال 1403، سال عجیبی است، زیرا از یک طرف در بخش خودروهای زیر یک میلیارد با چالش‌های جدی روبه‌رو هستیم و نمی‌دانیم چه اتفاقی می‌افتد، اما از آن طرف در بخش خودروهای بالای یک میلیارد تومان، تنوع زیاد داریم و رکود اتفاق می‌افتد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رویکرد وزارت صمت در دولت سیزدهم ایجاد فضای شفاف، رقابت و تعدیل در عرضه و تقاضای خودرو بود که این امر با سیاست‌گذاری در حوزه واردات خودرو کلید خورد و منجر به تحویل 22 هزار خودرو وارداتی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رویکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت در دولت سیزدهم ایجاد فضای شفاف، رقابت و تعدیل در عرضه و تقاضای خودرو بود که این امر با سیاست‌گذاری در حوزه واردات خودروهای نو و کارکرده کلید خورد و منجر به تحویل 22 هزار خودرو وارداتی به خریداران شد؛ در حالی که واردات خودرو از سال 1397 ممنوع شده بود.

وب‌گاه عصر ایران

طبق آیین‌نامه اجرایی ماده 10 قانون ساماندهی صنعت خودرو مربوط به اسقاط خودروهای فرسوده، سن فرسودگی انواع خودروها 10 تا 25 سال به تفکیک نوع خودروها مشخص شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شرکت‌های بزرگ خودروساز، با توجه به شعار سال ضمن تاکید بر جلب رضایت مشتریان در سال جاری بر ارتقا کیفیت و افزایش تولید در سایه‌ی حمایت مردم از تولید ملی برای سال پیش‌روی صنعت خودروسازی کشور، برنامه‌ریزی می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شرکت‌های بزرگ خودروساز، با توجه به شعار سال ضمن تاکید بر جلب رضایت مشتریان در سال جاری بر ارتقا کیفیت و افزایش تولید در سایه‌ی حمایت مردم از تولید ملی برای سال پیش‌روی صنعت خودروسازی کشور، برنامه‌ریزی می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست درباره اقدامات این دفتر در سال 1402 گفت: بخشی از وظایف این سازمان به کاهش آلودگی هوا مربوط است و در این راستا اقدامات خوبی انجام شده که تدوین آیین‌نامه اجرایی قانون ساماندهی خودرو تا سازگاری با تغییر اقلیم برخی از آنها است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیین‌نامه اجرایی ماده 10 قانون ساماندهی صنعت خودرو مربوط به اسقاط خودروهای فرسوده از سوی معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شده که براساس آن، سن فرسودگی انواع خودروها 10 تا 25 سال به تفکیک نوع خودروها مشخص شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیین‌نامه اجرایی ماده 10 قانون ساماندهی صنعت خودرو مربوط به اسقاط خودروهای فرسوده از سوی معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شده که براساس آن، سن فرسودگی انواع خودروها 10 تا 25 سال به تفکیک نوع خودروها مشخص شده است.

وب‌گاه الف

آیین نامه اجرایی اسقاط خودروهای فرسوده از سوی معاون اول رییس جمهور ابلاغ شد.