دوشنبه 16 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون پیشین امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: یکی از مطالبات زنانی که همسر غیرایرانی داشتند، این بود که بتوانند برای فرزندانشان شناسنامه ایرانی دریافت کنند اما متأسفانه یک خلأ قانونی در این زمینه وجود داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سال 1398، قانونی تحت عنوان «اصلاح قانون تعیین تکلیف تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی» به تصویب رسید که طبق این قانون، فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان غیرایرانی می‌توانند پیش از سن قانونی و به درخواست مادر، تابعیت ایران را دریافت کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معصومه ابتکار، معاون پیشین امور زنان و خانواده در دولت حسن روحانی گفت: «یکی از مطالبات زنانی که همسر غیرایرانی داشتند، این بود که بتوانند برای فرزندانشان شناسنامه ایرانی دریافت کنند اما متأسفانه یک خلأ قانونی در این زمینه وجود داشت.»

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون پیشین امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرآنلاین گفت: یکی از مطالبات زنانی که همسر غیرایرانی داشتند، این بود که بتوانند برای فرزندانشان شناسنامه ایرانی دریافت کنند اما متأسفانه یک خلأ قانونی در این زمینه وجود داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور تنها را برون رفت از انواع مسایل زیست محیطی در کشور و خدمت به این حوزه را استفاده و بهره مندی از راه حل‌های فناوزانه دانست.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری مهر

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: ثبت‌نام در سی و چهارمین جشنواره ملی کارگران که با هدف تجلیل از کارگران، گروه‌های کار نخبه و واحدهای نمونه برگزار می شود، تا 10 آذرماه تمدید شد.

خبرگزاری مهر

مدیرکل دفتر همکاری‌های بین الملل گمرک گفت: از ابتدای سال تاکنون 10 سند همکاری با گمرکات دیگر کشورها امضا کردیم که تفاهم همکاری‌های سه جانبه ترانزیتی ایران، آذربایجان و روسیه از جمله آنهاست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت محصولات سلولزی با توجه به رشد قیمت مواداولیه وارداتی این محصولات در 8ماه امسال رشد زیادی داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر اجرای طرح‌های عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند از توقیف کارگاه ساختمانی متروپل آبادان خبر داد و گفت: طبق برآوردهای انجام شده در 10 روز آینده، باقی مانده سازه تخریب و عملیات آواربرداری انجام خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر اجرای طرح‌های عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: طبق برآوردهای انجام شده در 10 روز آینده، باقی مانده سازه تخریب و عملیات آواربرداری انجام خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

طبق دستور لازم الاجرای دادستان مقرر شد کلیه ساختمان های اطراف با هر نوع کاربری تا شعاع مذکور توسط نیروی انتظامی تخلیه شوند تا در مجموع با انجام الزام های ایمنی، کارگاه رفع توقیف و عملیات تخریب ادامه یابد.

خبرگزاری اکو نیوز