دوشنبه 16 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رصد بازار نشان دهنده آن است که برخی از محصولات سایپا هم امروز همانند پرتیراژهای ایران خودرو با رشد قیمت در بازار عرضه شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل کشتیرانی گفت: برای ایجاد خط مستقیم حمل دریایی کالا از مبدا ایران به بنادر ونزوئلا و بالعکس، برنامه ریزی شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مشاور فرمانده کل نیرو‌های مسلح در امور ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن تا امروز خار چشم دشمنان بوده است.

خبرگزاری مهر

هیئت وزیران با هدف تأمین نظر مجلس و رفع ایراد و مغایرت قانونی موجود در مصوبه مربوط به تعیین هزینه ثبت نام داوطلبان شرکت در آزمون‌های سازمان سنجش در سال 1402، با اصلاح مصوبه مذکور موافقت کرد.

خبرگزاری دانا

ظهر امروز همزمان با سومین روز از هفته بسیج، دفتر صنعت یار بسیج مهندسین همراه با امضاء تفاهم نامه با مدیرعامل شرکت شهرک هاصنعتی در شهرک صنعتی خضراء کرمان افتتاح شد.

خبرگزاری مهر

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از نوسازی 5 هزار واحد مسکونی بافت فرسوده در شهر تهران به دنبال اجرای تفاهم‌نامه منعقد شده با شهرداری تهران خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نوده فراهانی گفت: تولیدکنندگان مواد شوینده یک قیمت گذاری داشتند که چند ماه پیش به آنها مجوز دادند ولی هنوز قیمت اضافه‌ای صادر نشده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون پیشین امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: یکی از مطالبات زنانی که همسر غیرایرانی داشتند، این بود که بتوانند برای فرزندانشان شناسنامه ایرانی دریافت کنند اما متأسفانه یک خلأ قانونی در این زمینه وجود داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سال 1398، قانونی تحت عنوان «اصلاح قانون تعیین تکلیف تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی» به تصویب رسید که طبق این قانون، فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان غیرایرانی می‌توانند پیش از سن قانونی و به درخواست مادر، تابعیت ایران را دریافت کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معصومه ابتکار، معاون پیشین امور زنان و خانواده در دولت حسن روحانی گفت: «یکی از مطالبات زنانی که همسر غیرایرانی داشتند، این بود که بتوانند برای فرزندانشان شناسنامه ایرانی دریافت کنند اما متأسفانه یک خلأ قانونی در این زمینه وجود داشت.»

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون پیشین امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرآنلاین گفت: یکی از مطالبات زنانی که همسر غیرایرانی داشتند، این بود که بتوانند برای فرزندانشان شناسنامه ایرانی دریافت کنند اما متأسفانه یک خلأ قانونی در این زمینه وجود داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور تنها را برون رفت از انواع مسایل زیست محیطی در کشور و خدمت به این حوزه را استفاده و بهره مندی از راه حل‌های فناوزانه دانست.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری مهر

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: ثبت‌نام در سی و چهارمین جشنواره ملی کارگران که با هدف تجلیل از کارگران، گروه‌های کار نخبه و واحدهای نمونه برگزار می شود، تا 10 آذرماه تمدید شد.