دوشنبه 16 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری مهر

انجمن تولیدکنندگان خودروی اروپا در گزارش جدید خود بر مبنای آمار موسسه S&P GLOBAL MOBILITY اعلام کرد ایران در بین 10 کشور بزرگ تولیدکننده خودروی جهان در سال 2022 بهترین عملکرد را داشته است.

خبرگزاری دانا

گروه صنعتی ایران‌خودرو دور جدید فروش محصولات خود را به صورت فوری و فوق‌العاده با موعد تحویل 30 روزه و 90 روزه از امروز سوم آذرماه آغاز می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایران سهم 1.9 درصدی از کل تولید خودروهای سواری دنیا طی 9 ماهه امسال داشته است و دهمین تولیدکننده بزرگ این نوع خودروها در جهان شناخته شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیا هدف رسانه‌های طرفدار دولت مستقر از این هماهنگی در نحوه انتشار وتوزیع اخبار اقناع عمومی جامعه است؟ اگر به این تصور این فرایند را انجام می‌دهند سخت در اشتباهند، چون امثال ما در سطح جامعه هم خودمان متوجه هستیم و هم از سایرین شنیده می‌شود که بستر شرایط مطلوب حداقلی زندگی مردم از حیث دسترسی آسان وارزان به مایحتاج عمومی بایستی عین ادوار قبل فراهم گردد.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: صنایع فعال در شهرستان لامرد باید نسبت به پرورش نیروهای ماهر اقدام و از نیروهای بومی منطقه استفاده کنند.

خبرگزاری مهر

در شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2449 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 9.8 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل راه آهن ایران در حاشیه اجلاس CCTT در مسکو، از تفاهم با روسیه جهت ترانزیت 12 میلیون تن بار از مسیر ایران خبر داد.

خبرگزاری مهر

ذخیره 2.6 میلیارد لیتر سوخت مایع در نیروگاه‌ها، قطع انشعاب آب12هزار تهرانی بد مصرف و 40 میلیارد تومان به پرونده‌های خسارت برق پرداخت شده است از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شرایط طرح فروش فوری ایران خودرو شامل سورن پلاس، پژو پارس و وانت آریسان در آذر 1401 اعلام شد؛ این طرح از امروز آغاز شده است.

خبرگزاری تسنیم

گروه صنعتی ایران‌خودرو دور جدید فروش محصولات خود را به صورت فوری و فوق‌العاده با موعد تحویل 30 روزه و 90 روزه از امروز سوم آذرماه آغاز می‌کند.

خبرگزاری مهر

مدرس خیابانی اعلام کرد که شناورهای شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران برای حمل و جابه‌جایی کالاهای تجار ایرانی به مقصد بنادر ونزوئلا در بازه زمانی هفته پایانی بهمن ماه امسال، آماده هستند.

خبرگزاری دانا

بورس کالا هفته آینده میزبان عرضه 2174 دستگاه خودرو شامل هایما S 7 و S 5، تارا دستی و اتوماتیک، پژو 207 اتوماتیک و همچنین لاماری ایما روی تابلوی معاملات خواهد بود.

خبرگزاری دانا

یکی از این پروژه های مطرح برای احیای دریاچه ارومیه، طرح های انتقال آب به دریاچه ارومیه است و بویژه طرح انتقال آب از سد کانی سیب است که در این زمینه تونلی در حال احداث بوده و در مراحل پایانی برای افتتاح قرار دارد.