دوشنبه 16 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس در این هفته کاری با کاهش 0.24 درصدی در ارتفاع یک میلیون و 410 هزار و 188 واحدی آرام گرفت. همچنین صنعت خودرو با افزایش 6.60 درصدی بیشترین رشد را بین صنایع بورسی تجربه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه عرشه آنلاین

دور جدید فروش فوق العاده محصولات شرکت ایران خودرو از فردا پنجشنبه 3 آذرماه 1401 آغاز خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

برای هفته جاری وقوع بارش‌ها در نواحی جنوب شرقی کشور به‌خصوص استان کرمان پیش‌بینی می‌شود. همچنین با توجه به چشم‌انداز بارش پیش‌بینی‌شده برای هفته آینده، وقوع بارش‌ها در مناطق غربی و شمالی مورد انتظار است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور کره جنوبی با تشریح اکوسیستم صنعت خودرو در کره‌جنوبی و شرایط سرمایه‌گذاری در این کشور، از ایلان ماسک خواست تا خودروهای الکترونیکش را در این کشور تولید کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل ایران خودرو می گوید بعد از تولید دو هزار دستگاه از خودروی شاسی بلند به صورت SKD با شریک خارجی برای تولید همین خودرو با قطعات منفصله (CKD) با ظرفیت سالاه 20 هزار دستگاه برنامه ریزی شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که سمندLX با موتورEF7 امروز بدون تغییر در بازار 366 میلیون تومان قیمت خورد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک اقتصاددان در واکنش به صحبت‌های اخیر رئیس سازمان برنامه و بودجه مبنی بر ارائه بودجه، بدون جدول، می‌گوید که اگر بودجه 1401 را با بودجه سال 1399 مقایسه کنید، خواهید دید که شفافیتش کمتر شده است. یعنی سعی کرده‌اند ردیف‌های بودجه را در هم ادغام کنند تا هیچ احدالناسی متوجه ریز پول‌ها نشود؛ بنابراین هرچه شفافیت بیشتر شود، مبارزه با رانت هم بیشتر خواهد بود. از سوی دیگر این حق مجلس و افکار...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ایران خودرو محصولات جدید تولید می کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «دنا پلاس توربو اتوماتیک» و «پژو 207 دنده ای» در بازار با رشد قیمت عرضه شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

افزایش قیمت خودروسازان چینی، تاریخ انقضای مرغ‌های منجمد وارداتی رو به اتمام است و بارش‌های کمتر از نرمال در نیمه نخست آذر از اخبار اقتصادی امروز است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک کارشناس بازار سرمایه گفت: لازم است سند توسعه‌ای داشته باشیم که در آن جایگاه کلیه بازارها و تصمیم‌ساز ها مشخص شود و در نبود آن ما چاره‌ای نداریم جز اینکه از هماهنگ‌سازی مقطعی استفاده کنیم که نیازمند اختیاراتی است که در حال حاضر وجود ندارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هیئت وزیران با هدف تأمین نظر مجلس و رفع ایراد و مغایرت قانونی موجود در مصوبه مربوط به تعیین هزینه ثبت نام داوطلبان شرکت در آزمون‌های سازمان سنجش در سال 1402، با اصلاح مصوبه مذکور موافقت کرد.