دوشنبه 16 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری تسنیم

براساس گزارش وزارت صنعت در 4 ماهه اول امسال از میان 25 کالای منتخب صنعتی در 6 گروه کالایی شاهد افت تولیدهستیم و مابقی کالاها نیز بارشد تولید روبرو شده اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با تاکید بر جوان‌پسند بودن محصولات جدید، گفت: محصول جدیدی با همکاری یکی از شرکت‌های خارجی در بهمن‌ماه امسال عرضه خواهد شد. مهدی خطیبی با بیان این‌که پروژه محصولات جدید طبق برنامه زمان‌بندی در حال انجام است، گفت: محصول ری‌را در نیمه‌های سال آینده وارد بازار خواهد شد، اما قبل از آن و هم زمان با جشن پیروزی انقلاب اسلامی...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق قانون تأسیس نهاد کتابخانه مسئولیت ساخت کتابخانه اساساً با ما نیست و این مسئولیت به وزارت راه و شهرسازی و دستگاه‌های اجرایی واگذار شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تفاهم‌نامه همکاری بین شهرداری تهران و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر نوسازی بافت‌های فرسوده امضا شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی دولت از معرفی وزیر راه و شهرسازی بعد از تعطیلات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

خبرگزاری مهر

در جلسه‌ای به ریاست معاون اول رئیس جمهور و با حضور جمعی از اعضا شورای عالی انقلاب فرهنگی و اعضا دولت، کلیات سند ملی امنیت غذایی کشور مورد بررسی قرار گرفت و به تایید رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از نوسازی پنج هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده تهران با استفاده از ظرفیت تعاونی‌های مسکن خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه و شهرسازی؛ سقف فردی تسهیلات خرید و ساخت مسکن ایثارگران افزایش یافت. سقف تسهیلات اعطایی ایثارگران به ازای هر واحد مسکونی در شهر‌های با جمعیت بیش از یک میلیون نفر 400 میلیون تومان، در مراکز استان‌ها 400 میلیون تومان، سایر شهرستان‌ها 300 میلیون تومان و در روستا‌ها 250 میلیون تومان اعلام شده است. بر همین اساس، متقاضیانی که معرفی...

وب‌گاه عصر ایران

قیمت درج شده، قیمت نهایی مصرف کننده با احتساب مالیات نقل و انتقال است

خبرگزاری مهر

سقف تسهیلات فردی خرید و ساخت مسکن ایثارگران در شهرهای با جمعیت بیش از یک میلیون نفر و مراکز استان‌ها 400 میلیون تومان شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اول رئیس‌جمهور با قدردانی از تلاش‌های انجام شده برای تدوین سند ملی امنیت غذایی که قرار است تولید محصولات کشاورزی را از سالانه 120 میلیون تُن به بیش از 200 میلیون تُن برساند، تأکید کرد: سند امنیت غذایی باید جامع و مبتنی بر ظرفیت‌های خدادادی کشور باشد.

وب‌گاه عصر ایران

با توجه به اینکه صدور کارت‌های هوشمند ملی به صورت فراگیر از سال 1393 آغاز و تاریخ اعتبار آن 7 سال در نظر گرفته شده بود. این سوال برای شهروندان ایجاد شد که تکلیف کارت‌هایی که اعتبار آن تمام شده چه‌می‌شود؟

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: از نخستین کارت ملی که در سال 1387 صادر شد تا به امروز این سند هویتی تغییرات گسترده‌ای داشته است؛ ظاهر آن از کاغذی به کارت‌های هوشمند و به جنس PVC همراه با کیت الکترونیک تبدیل شده؛ اما ظرفیت‌های استفاده از آن و موارد استفاده آن بسیار گسترده شده است. حال در آستانه اتمام تحویل آخرین سری کارت‌های ملی هوشمند ثبت نامی که با توان داخلی تولید شده است، به بررسی و مرور تاریخچه و فراز...