سه‌شنبه 17 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خودروهای سایپا هم مانند پرتیراژهای ایران خودرو امروز 29 آبان 1401 بدون تغییر در بازار عرضه شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر دفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه‌ای تهران از کاهش 57 درصدی بارش‌ها در استان تهران نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: از ابتدای سال آبی تاکنون 14 میلی متر بارندگی در استان تهران ثبت شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «سیدصولت مرتضوی» در سیصدوهشتمین نشست شورای عالی کار که روز شنبه بیست‌وهشتم آبان‌ماه در محل وزارتخانه و با حضور «مهدی اسلام‌پناه» رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، «علی‌حسین رعیتی‌فرد» معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دبیر شورای عالی کار و شرکای اجتماعی «نمایندگان کارگران و کارفرمایان» برگزار شد، بر تشکیل مستمر و بر اساس تقویم زمانی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تولید میگو به 68 هزار تن می‌رسد، رشد 45 درصدی پرداخت تسهیلات بانکی و 60 درصد از مشترکان آب تهرانی پر مصرف هستند از اخبار اقتصادی امروز است.

خبرگزاری مهر

نورموسوی با بیان اینکه باتوسعه گازرسانی درکشور از انتشار 164میلیون تن آلاینده هوا و گازگلخانه‌ای جلوگیری کرده، گفت: گازرسانی روستایی تأثیر بسزایی درحفظ محیط زیست وکاهش سوخت‌های فسیلی داشته است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که امروز 29 آبان 1401خودروهای پرتیراژ ایران خودرو بدون تغییر راهی بازار شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جلسه شورای اقتصاد بعد از ظهر امروز به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد.

خبرگزاری دانا

مرحله استانی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج، با حضور 23 تیم در کهگیلویه و بویراحمد آغاز بکار کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شصت و دومین جلسه مجمع عمومی بانک مرکزی صبح امروز (یکشنبه، 29 آبان) با حضور رئیس جمهور و رئیس‌کل بانک مرکزی و دیگر اعضای این مجمع برگزار شد. در این جلسه «علی صالح‌آبادی» رئیس‌کل بانک مرکزی گزارشی از عملکرد مالی سال 1400 و همچنین شاخص‌های مالی سال 1401 ارائه کرد. رشد سه برابری وصولی‌های ارزی، افزایش 30 درصدی رقم تأمین ارز، کاهش تورم تولیدکننده و...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسه شورای اقتصاد بعد از ظهر امروز (یکشنبه) به ریاست محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور برگزار شد. مخبر در این جلسه بر لزوم توجه به پیشران‌های اقتصاد در برنامه هفتم توسعه کشور تأکید کرد و گفت: اقتصاد دیجیتال یکی از حوزه‌های پیشران اقتصاد است که بخش زیادی از آینده اقتصاد دنیا را شامل خواهد شد و ضرورت دارد در برنامه ریزی ها و به طور ویژه در برنامه‌های...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جعفری با اعلام اینکه برای متقاضیان نهضت ملی مسکن در هشتگرد و پرند حدود 55 هزار واحد تعریف شده است، از فروش اقساطی 109 هزار و 414 واحد مسکن مهر در این دو شهر خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: باید برنامه هفتم توسعه کشور برنامه‌ای تحول‌آفرین بوده و حسن استفاده از دارایی‌های کشور که امری مهم و ضروری است در این برنامه مشهود باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس اتاق بازرگانی ایران و فرانسه گفت: قبلا پژو، سیتروئن و رنو در ایران سرمایه‌گذاری داشتند و اگر برجام امضا شود، دوباره می‌توانند به کار خود ادامه دهند.

وب‌گاه الف

معاون اول رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه برنامه هفتم توسعه کشور باید تحول‌آفرین باشد، توجه ویژه به دارایی‌های کشور، اقتصاد دیجیتال و انرژی‌های تجدیدپذیر را ضروری و اولویت دار دانست.

وب‌گاه گسترش

وزیر نیرو گفت: سنکرون اولیه با شبکه روسیه انجام شده و اقدامات فنی برای سنکرون مشترک شبکه برق بین ایران، آذربایجان، ارمنستان و روسیه انجام می‌دهیم تا بتوانیم با روسیه ارتباط برقی داشته باشیم و این باعث پایداری برق کشور می شود.