سه‌شنبه 17 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسه شورای اقتصاد بعد از ظهر امروز (یکشنبه) به ریاست محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور برگزار شد. مخبر در این جلسه بر لزوم توجه به پیشران‌های اقتصاد در برنامه هفتم توسعه کشور تأکید کرد و گفت: اقتصاد دیجیتال یکی از حوزه‌های پیشران اقتصاد است که بخش زیادی از آینده اقتصاد دنیا را شامل خواهد شد و ضرورت دارد در برنامه ریزی ها و به طور ویژه در برنامه‌های...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جعفری با اعلام اینکه برای متقاضیان نهضت ملی مسکن در هشتگرد و پرند حدود 55 هزار واحد تعریف شده است، از فروش اقساطی 109 هزار و 414 واحد مسکن مهر در این دو شهر خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: باید برنامه هفتم توسعه کشور برنامه‌ای تحول‌آفرین بوده و حسن استفاده از دارایی‌های کشور که امری مهم و ضروری است در این برنامه مشهود باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس اتاق بازرگانی ایران و فرانسه گفت: قبلا پژو، سیتروئن و رنو در ایران سرمایه‌گذاری داشتند و اگر برجام امضا شود، دوباره می‌توانند به کار خود ادامه دهند.

وب‌گاه الف

معاون اول رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه برنامه هفتم توسعه کشور باید تحول‌آفرین باشد، توجه ویژه به دارایی‌های کشور، اقتصاد دیجیتال و انرژی‌های تجدیدپذیر را ضروری و اولویت دار دانست.

وب‌گاه گسترش

وزیر نیرو گفت: سنکرون اولیه با شبکه روسیه انجام شده و اقدامات فنی برای سنکرون مشترک شبکه برق بین ایران، آذربایجان، ارمنستان و روسیه انجام می‌دهیم تا بتوانیم با روسیه ارتباط برقی داشته باشیم و این باعث پایداری برق کشور می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس جمهور گفت: ثبات اقتصادی، امنیت سرمایه‌گذاری و حمایت از تولید و اشتغال با بخشنامه اتفاق نخواهد افتاد و مردم باید آن را در عمل احساس کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: فردا در نواحی جنوبی کشور بارش پراکنده باران و گاهی رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وب‌گاه گسترش

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در سومین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین، در اولین حضور خود موفق به دریافت تقدیرنامه دو ستاره با بالاترین امتیاز شد

خبرگزاری مهر

معاون اول رئیس جمهور گفت: اقتصاد دیجیتال یکی از حوزه‌های پیشران اقتصاد است که بخش زیادی از آینده اقتصاد دنیا را شامل خواهد شد.

خبرگزاری مهر

رئیس‌کل بانک مرکزی امروز در شصت و دومین جلسه مجمع عمومی بانک مرکزی، گزارشی از مهمترین شاخص‌های عملکرد این نهاد ارائه کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر مرکز ملی مطالعات و تحقیقات دریای خزر گفت: سطح آب دریای خزر در سال آبی گذشته 27 سانتی‌متر نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش‌یافته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آب گفت: 60 درصد از مشترکان آب تهرانی پر مصرف هستند و در صورت عدم توجه به تذکرها در خصوص رعایت الگوی مصرف، آب آن‌ها قطع می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: یک میلیون و 847 هزار فرصت شغلی در بخش تعاون طی یکسال گذشته ایجاد شده است.