سه‌شنبه 17 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی شریف زاده دبیر ستاد توسعه فناوری‌های حوزه آب و انرژی، هدف از برگزاری این رویداد را احصاء نیاز‌های فناورانه و فرصتهای پیش روی شرکتهای دانش بنیان عنوان کرد و گفت: ستاد تلاش کرده است تا با برنامه ریزی منسجم و راهبردی، بازیگران کلیدی این حوزه را برای تکمیل زنجیره ارزش حوزه کاتالیست ترغیب کند و در این راستا، ضمن هم‌افزایی و تعامل با دستگاه‌های...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کبری رفیعی گفت: هشدار سطح نارنجی برای افزایش غلظت آلاینده های جوی در تهران و کرج صادر شده است.

وب‌گاه عصر ایران

نمایندگان مجلس در هفته گذشته کلیات طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی را به تصویب رسانده و تا دو هفته آینده ایرادات 2 ماده قانونی دیگر را نیز رفع خواهند کرد.

وب‌گاه الف

وزارت اقتصاد اعلام‌کرد: آخرین میخ به مناطق آزاد و ویژه اقتصادی زمانی زده می‌شد که سهم آن در صادرات غیر نفتی در نزدیک به یک دهه حدود یک درصد، میزان تولید حدود یک درصد و جذب سرمایه‌گذاری خارجی حدود 10 درصد بود و آنچه مد نظر وزارت اقتصاد است اصلاح این رویه‌ها و تحقق اهداف توسعه‌ای این مناطق است.

خبرگزاری مهر

رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به ثبات نسبی بازار حواله دلار در سامانه نیما گفت: تأمین ارز در سامانه نیما از ابتدای سال جاری تا 26 آبان به 42 میلیارد دلار رسیده است.

خبرگزاری دانا

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به همراه تعدادی از معاونین و مدیران عامل شرکت های گروه ضمن بازدید از پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان و توانمندی های موجود، در نشستی با رئیس دانشگاه کاشان تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همزمان با آغاز بازی‌های جام‌جهانی و در راستای آنچه تحقق سیاست‌های صداوسیما هویت‌محوری و عدالت‌گستری عنوان شده، رادیو جام‌جهانی در ساختمان شهدای رادیو افتتاح شد. رادیو جام‌جهانی به عنوان یک رادیوی فصلی روی موج اف ام و فرکانس 95.5 مگاهرتز رقابت‌های جام‌جهانی 2022 قطر را به طور ویژه‌ای پوشش خواهد داد.

خبرگزاری تسنیم

مدیر مطالعات و تحلیل بهره‌وری سازمان ملی بهره‌وری ایران گفت: از مجموع 320 شرکت دولتی مشمول ارزیابی بهره‌وری، هنوز 64 شرکت حداقل همکاری را با این سازمان به‌منظور آغاز فرایند ارزیابی نداشته‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

هر چند رییس سازمان برنامه و بودجه صراحتا اعلام کرده است که دولت در سال جاری و سال آینده قصدی برای افزایش قیمت بنزین ندارد، اما پرونده بنزین در فضای اقتصادی و سیاسی ایران باز مانده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت تندر 90 پلاس امروز یکشنبه 29 آبان با رشد پنج میلیونی به 690 میلیون رسید. 206 تیپ 2 که معادل 326 میلیون فروخته می‌شود، افت قیمت سه میلیونی را تجربه می‌کند

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می‌گوید: هزینه جاری دولت اعم از حقوق و یارانه‌ها افزایش پیدا کرده است. هم‌اکنون درآمد دولت پاسخگوی هزینه‌ها نیست. مگر اینکه منابع دیگری برای افزایش درآمد مد نظر دولت باشد.

وب‌گاه 55 آنلاین

وزیر نیرو در مورد روسیه گفت: سنکرون اولیه انجام شده و اکنون در حال انجام کارها و مطالعات فنی برای سنکرون کردن برق مشترک ایران، آذربایجان، ارمنستان و روسیه هستیم.

خبرگزاری دانا

نخبگان جوان شهرستان لنده در چهارمین رویداد تولید دیجیتال بسیج کهگیلویه‌وبویراحمد با محورهای گردشگری، شهیدان خوب و بازی‌های محلی شرکت کردند.

خبرگزاری دانا

محمد سعید ملازهی گفت: در حال حاضر 450 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان در دست ساخت است که با اقدامات مطلوب صورت گرفته تعداد واحدها فراتر از برنامه پیش بینی شده سال نخست اجرای این طرح در منطقه یعنی 326 واحد است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گمرک جمهوری اسلامی ایران در راستای سیاست‌های توسعه دیپلماسی اقتصادی، نشست‌ها و مذاکرات دوجانبه و سه جانبه ای با دیگر کشورهای جهان به‌ویژه همسایگان در دستور کار قرار داد که از جمله امضای 10 سند گمرکی با گمرکات جهان قابل ذکر است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور گفت: ثبات اقتصادی، امنیت سرمایه‌گذاری و حمایت از تولید و اشتغال با بخشنامه اتفاق نخواهد افتاد و مردم باید آن را در عمل احساس کنند.