سه‌شنبه 17 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه گسترش

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از صادرات روزانه 250 تن مواد غذایی و کشاورزی به قطر در ایام جام جهانی خبر داد و گفت: این توافق با برنامه ریزی سازمان توسعه تجارت و برگزاری نمایشگاه ماه گذشته در دوحه میسر شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یک شرکت دانش‌بنیان، از طریق توسعه پلتفرم آنلاین خدمات حمل و نقل بین‌المللی، زمینه ارائه خدمات فناورانه دانش‌بنیان در این حوزه را به کشور‌های همسایه فراهم کرد. توسعه و مدرن‌سازی سیستم حمل و نقل بین‌المللی متناسب با پیشرفت‌های فناوری یکی از نیاز‌های شرکت‌های دانش‌بنیان به شمار می‌رود و در همین راستا نیاز است که سامانه‌های حمل و نقل و ارسال کالا متناسب...

خبرگزاری تسنیم

علیرضا فخاری با تایید هیئت دولت به عنوان استاندار تهران انتخاب شد.

وب‌گاه گسترش

مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: توافق برای استقرار گمرک در مبادی خروجی منطقه آزاد اروند با پیگیری انجام شده انجام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کل بانک مرکزی گفت: پرداخت تسهیلات ازدواج جوانان از 80 هزار میلیارد تومان در 1400 به 86 هزار میلیارد تومان تا آبان 1401رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علیرضا فخاری، هیئت دولت به عنوان استاندار تهران از هیئت دولت رای اعتماد گرفت.

وب‌گاه گسترش

گمرک جمهوری اسلامی ایران در راستای سیاست‌های توسعه دیپلماسی اقتصادی، نشست‌ها و مذاکرات دوجانبه و سه جانبه ای با دیگر کشورهای جهان به‌ویژه همسایگان در دستور کار قرار داد که از جمله امضای 10 سند گمرکی با گمرکات جهان قابل ذکر است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

صبح امروز در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی تهران، نمایشگاه محیط زیست توسط رئیس سازمان محیط زیست افتتاح شد.

وب‌گاه گسترش

معاون وزیر صمت و رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) گفت: ارزش ذخایر مواد معدنی حاصل از اکتشافات طی سال‌های اخیر 27 میلیارد دلار می باشد که این میزان 5 تا 10 درصد ارزش روز این مواد معدنی پس از استخراج است.

وب‌گاه گسترش

طرح ملی توان خرید با هدف حمایت از کالای ایرانی و با عنوان جهاد کالا با حضور مسئولین وزارت صمت، اتاق اصناف ایران و اتاق اصناف تهران به صورت رسمی افتتاح شد.

وب‌گاه گسترش

در سفر مشترک نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک وشهرک‌های صنعتی ایران به استان فارس، مسائل و مشکلات زیرساختی شهرک‌ها و نواحی صنعتی سروستان 1 و 2، خرامه و کوار بررسی و تصمیماتی درراستای تامین و تکمیل زیرساخت‌ها اتخاذ شد.

خبرگزاری دانا

برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی 2 با حضور 50 تیم جهادی سلامت‌محور در مناطق کم برخوردار فارس از مهم ترین برنامه هایی است که صمصام به آن اشاره کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی شریف زاده دبیر ستاد توسعه فناوری‌های حوزه آب و انرژی، هدف از برگزاری این رویداد را احصاء نیاز‌های فناورانه و فرصتهای پیش روی شرکتهای دانش بنیان عنوان کرد و گفت: ستاد تلاش کرده است تا با برنامه ریزی منسجم و راهبردی، بازیگران کلیدی این حوزه را برای تکمیل زنجیره ارزش حوزه کاتالیست ترغیب کند و در این راستا، ضمن هم‌افزایی و تعامل با دستگاه‌های...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کبری رفیعی گفت: هشدار سطح نارنجی برای افزایش غلظت آلاینده های جوی در تهران و کرج صادر شده است.