جمعه 28 اردیبهشت 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران امروز (یکشنبه، 13 شهریورماه) با هفت واحد افزایش در ارتفاع یک میلیون و 426 هزار واحدی ایستاد.

وب‌گاه گسترش

وزیر کشور با اشاره به اینکه در ابتدای آغاز به کار این دولت 10 میلیون کارت ملی هوشمند برای تحویل به شهروندان باقیمانده بود که تا کنون پنج میلیون کارت ملی هوشمند تحویل داده شده، از تحویل پنج میلیون کارت ملی دیگر ظرف ماه‌های آینده خبر داد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از آمادگی شرکت‌های هواپیمایی ایران برای انجام دادن هزار پرواز در اربعین امسال به شرط پذیرش فرودگاه‌های عراق خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

کامیار مهدی پور، معاون فرهنگ سازی سازمان بسیج دانشجویی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: با بازگشایی مسیر راهپیمایی اربعین حسینی سازمان بسیج دانشجویی در ماه‌های اخیر درگیر سیاستگذاری برای اعزام دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور به سفر اربعین بوده و نگاه ویژه ما نیز تسهیل گری برای حضور حداکثری دانشجویان در این اجتماع بزرگ فرهنگی است. وی با بیان اینکه بار اجرایی و روند...

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - چهارم شهریور ماه امسال عملیات اجرایی طرح واحد PDHشرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس در بهبهان با دستور وزیر نفت آغاز شد که بلافاصله در فضای مجازی و رسانه‌ای بحث آلودگی زیست محیطی آن مطرح و بازنشر شد و حتی عنوان شد قرار است واحد پتروشیمی در بهبهان بدون ارزیابی زیست محیطی احداث شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر کشورگفت: در ابتدای راه دولت، گزارش‌هایی مبنی بر توقف صدور کارت ملی داشتیم و 10 میلیون نفر منتظر بودند، اما این کار با سرعت قابل قبولی حل شود.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - شرکت تعاونی «بهار دشت خانواده» با برند «اِجه» یکی از پنج تعاونی برتر ملی در سال جاری با ارتباط تصویری آیت‌الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهور و با حضور استاندار گلستان و برخی مدیران کل استانی حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در روستای «آق قایه» از توابع بخش مرکزی گنبدکاووس افتتاح شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سید مجید میراحمدی گفت: به جز اتباع افغانستانی مقیم ایران که گذرنامه مخصوص دارند، سایر اتباع خارجی از مرز هوایی برای عزیمت به سفر اربعین استفاده کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

کارشناسان و تحلیلگران اقتصادی اعتقاد دارند که تغییرات قیمتی بنزین در سال آینده بسیار محتمل است و همین امر می‌تواند زمینه را برای بالاتر بردن انتظارات تورمی مهیا کند.

خبرگزاری دانا

سیدمحمد موحد گفت: با تلاش‌های انجام شده وزیر نیرو دستورات لازم جهت تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه‌های آب و برق این شهرستان‌ها را صادر کرد.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - حدود 6 ماه پس از هفدهمین سفر استانی رئیس جمهور به مازندران و با ارجاع حدود 15 هزار نامه مرتبط با دریافت تسهیلات، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از پرداخت 950 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به صاحبان بنگاه‌های اقتصادی درخواست‌کننده از آیت‌الله رئیسی خبر می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیین‌نامه اجرایی ماده 85 قانون مدیریت خدمات کشوری در صندوق بازنشستگی کشوری تدوین و آماده ارسال به هیات دولت است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان حفاظت محیط زیست با توجه به مخاطرات و تهدیدات زیست محیطی ناشی از عملیات اسقاط کشتی های فرسوده نسبت به ساماندهی و مدیریت زیست محیطی فعالیت اسقاط کشتی های فرسوده اقدامات و برنامه های مهمی را طراحی و اجرا کرده است.

خبرگزاری مهر

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش این زمینه را فراهم می‌کند تا دانش‌آموزان از اقلام و نوشت افزار ایرانی اسلامی استفاده کنند این امر اثر تربیتی به همراه دارد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل توانیر از آغاز احداث نیروگاه‌های اختصاصی برق صنایع تا 10 هزار مگاوات خبر داد.