چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

طبیعت و محیط زیست

طبیعت و محیط زیست

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سه شنبه (24 آبان) در گیلان و شرق اردبیل بارش باران رخ خواهد داد و برخی نقاط مازندران بارش پراکنده دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران، برف و وزش باد شدید موقتی در برخی استان‌ها خبر داد و اعلام کرد: فردا از غلظت آلودگی هوا در تهران کاسته خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: 96 هزار و 200 تن چغندر قند امسال از سطح مزارع استان، تولید و برداشت شد.

خبرگزاری مهر

رئیس اداره محیط زیست فریدونکار با اشاره به اینکه «امید» تک درنای سیبری 120 روز مهمان ایران است، گفت: وضعیت این گونه 24 ساعته از طریق دوربین‌های مدار بسته و پایش محیط بانان در حال انجام است.

وب‌گاه مشرق نیوز

این مسابقه سالانه توسط انجمن عکاسی طبیعت آلمان برگزار می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بسیاری از کارشناسان بخش کشاورزی براین باورند که با پرداخت تسهیلات کم بهره خرید ماشین آلات و تراکتور امکان توسعه مکانیزاسیون کشاورزی وجود دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون مرکز مدیریت بیماری‌های غیرواگیر وزارت بهداشت، با اشاره به افراد دهه شصتی، گفت: شیوع بیماری‌های قلبی در این گروه سنی ناشی از تعداد زیاد آنها است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آلودگی هوا اثرات کوتاه مدت و بلند مدت زیادی بر روی بدن انسان برجای می گذارد.

خبرگزاری دانا

رئیس پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست‌فناوری از کشت ارقام مختلف زیتون حتی نمونه های مقاوم به سرما و تنش‌های محیطی مانند کم آبی در مینودشت استان گلستان به همت این پژوهشگاه خبر داد.

خبرگزاری مهر

محمدصادق شهبازی در نشست نقد کتاب «در میان سرخپوست ها» گفت: نهادهای امنیتی به خاطر نگاهشان به جنبش دانشجویی ضربه زده اند در حالی که نباید نگاه مان به جنبش دانشجویی تهدیدمحور باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

درگاه ملی مجوز‌ها از سامانه‌های متصل به پنجره ملی خدمات است که مجوز دستگاه‌های اجرایی متعدد از طریق آن ارائه می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شهردار تهران دیروز برای ارائه لایحه برنامه چهارم توسعه شهر تهران به پارلمان شهری رفت؛ برنامه ای که به گفته او اگرچه سه ماهه تنظیم شده، اما برای تنظیم آن جمع 200 نفره ای از مدیران خبره شهری و نیز گروهی از چهره‌های کارشناس و دانشگاهی مشارکت کرده اند. به گزارش «دنیای اقتصاد»، علیرضا زاکانی دیروز برنامه پنج ساله چهارم شهر تهران را ارائه کرد که پس از بررسی و تصویب مبنای عمل قرار خواهد گرفت....

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با تداوم هشدار نارنجی آلودگی هوا، کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران روز گذشته در محل استانداری تشکیل جلسه داد. به گزارش «ایسنا»، با توجه به تشدید آلودگی هوای تهران در سه روز گذشته و رسیدن شاخص کیفیت هوای 24 ساعته به 127 در روز یکشنبه و نیز مبتنی بر پیش‌بینی تشدید آلودگی هوا در روز جاری (دوشنبه) به دلیل پدیده وارونگی هوا که در شرایط برودت به حبس آلاینده ها در لایه های پایینی جو منجر می‌شود،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سامانه طرح ترافیک شهرداری تهران در یک ماه اخیر به روز نشده است. آخرین تردد ثبت شده در سامانه «تهران من» که عوارض تردد بابت آن از کیف پول شهروندان کسر شده مربوط به 25 مهرماه امسال است و از آن زمان تاکنون ترددهای صورت گرفته در محدوده مرکزی شهر در حساب های شهروندی ثبت نشده است. به گزارش «دنیای اقتصاد»، از ابتدای امسال تاکنون سامانه «تهران من» که برای رزرو مجوز تردد در محدوده‌های ترافیکی...

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از تمدید طرح تقسیط تخلفات رانندگی خودروهای توقیفی خبرداد.