شنبه 29 اردیبهشت 1403

طبیعت و محیط زیست

طبیعت و محیط زیست

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشاور وزیر اقتصاد گفت: با اتخاذ دو رویکرد مذکور، همه زحمت‌های مربوط به جلوگیری از انحراف مصارف آرد غیریارانه‌ای در سمت دولت نگه داشته شد و بر پایه داده‌هایی که سامانه در اختیارمان قرار می‌دهد، با یک الگوی هوشمند جلوی انحرافات گرفته می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان محیط زیست گفت: ایران جز کشور‌های رتبه 1 تولید انرژی‌های خورشیدی و تجدیدپذیر است، لذا باید وابستگی خود را به سوخت‌های فسیلی را در آینده کاهش دهد.

خبرگزاری مهر

اصفهان - کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه فعالیت سامانه بارشی در سطح استان تا فردا پنجشنبه ادامه دارد، گفت: بارش باران را از عصر امروز در شهر اصفهان انتظار داریم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: پیروز، یوز ایرانی شرایط خوبی دارد اما به دلیل اینکه باید جنگنده شود یک روز در منطقه توران او را رها می‌کنیم تا به خوی درندگی خود برسد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسین محمد صالحی دارانی، نماینده مردم اصفهان گفت: تا جایی که بنده اطلاع دارم در مجمع نمایندگان اصفهان نیز بحثی درباره دفن زباله‌های اتمی مطرح نشده و حتی موضوعی در این زمینه مطرح نشده که بخواهیم آن را پیگیری کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان بارش‌های پراکنده و گاهی همراه با وزش باد شدید و رگبار و رعد وبرق در بخش‌های جنوبی و غربی استان و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: "پیروز" باید جنگنده شود و امیدواریم که به‌زودی شرایطی را مهیا کنیم تا این توله یوزپلنگ ایرانی را به پارک ملی توران منتقل کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان محیط زیست در گفت‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره نشست وزرای محیط زیست منطقه توضیحاتی را ارائه کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان محیط زیست کشور گفت: تک درنای سیبری امروز در منطقه تالاب انزلی مستقر است و ما با کشورهایی که جفت این درنا را دارند در حال گفتگو هستیم تا بتوانیم جفت او را تأمین کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز تغیر اقلیم گفت: ایران در بین کشور‌های دنیا جزو 9 کشوری که دچار پدیده تغییر اقلیم شده است.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با شروع فصل پاییز و سرد شدن هوا، پیش‌قراولان سیبری در دریاچه شهدای خلیج فارس فرود آمدند.

خبرگزاری مهر

معاون دادستان کل گفت: بیمارستانها وظیفه دارند با استفاده از ابزارهای فنی (اتوکلابهای بیمارستانی) نسبت به بی‌خطر و کم خطرسازی پسماندهای پزشکی اقدام کنند اما در انجام این وظیفه کوتاهی می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس قوه قضاییه گفت: باید تمامی قوانین مصوب که برای تصویب آنها مراحل مختلفی طی شده است به مرحله اجرا و عملیاتی درآید و این موضوعی است که ما در قوه قضاییه نسبت به آن اهتمام داریم.

وب‌گاه فرارو

ماده کف مانند از دیروز سطح رودخانه دز را فرا گرفته است. شدت این ماده کف مانند در محدوده رودخانه دز حوالی منطقه زیباشهر و بوستان ساحلی علی کله شدت بیشتری داشت.