پنج‌شنبه 19 مهر 1403

طرح تمدید اعتبار کارت هوشمند رانندگان اینترنتی شد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
طرح تمدید اعتبار کارت هوشمند رانندگان اینترنتی شد

معاون حمل‌و‌نقل جاده‌ای اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا؛ طرح تمدید اعتبار کارت هوشمند رانندگان غیرحضوری و اینترنتی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی مدقالچی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: از تاریخ 13 اسفند ماه به منظور عدم مراجعه حضوری رانندگان و تجمع در مراکز کارت هوشمند در انجمن صنفی رانندگان و دفاتر پیشخوان دولت و برای جلوگیری از شیوع کرونا طرح تمدید اعتبار کارت هوشمند رانندگان غیرحضوری و اینترنتی شد.

وی افزود: همچنین رانندگان برای ارائه گواهی برگه سلامت از مرکز طب کار و گواهی عدم اعتیاد از مرکز ناجا نیاز به مراجعه حضوری به این مراکز نداشته و برای بارگزاری این دو مدرک رانندگانی از تاریخ 10 اسفند امسال کارتشان منقضی شده است تا 4 ماه وقت دارند تا این دو مدرک را بارگزاری کنند. معاون حمل‌و‌نقل جاده‌ای اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان خاطرنشان کرد: درصورتی که رانندگان پس از 4 ماه اطلاعات خود را بارگزاری نکنند، کارتشان غیرفعال می‌شود. مدقالچی بیان داشت: در خصوص ورود و خروج خودروهای مسافربری استان نیز بر اساس تصمیم مرکز بهداشت و ستاد کرونای استان اقدام می‌شود. وی افزود: توصیه شده است برای حمل کالا ناوگان باربری نیز از ترددهای غیرضروری در استان‌های درگیر کرونا خودداری کنند و در صورت خیلی ضروری اقدام به این کار کنند. این مسئول تصریح کرد: همچنین رانندگان برای اعزام به خارج از کشور قبل از اعزام در خصوص باز بودن مرزها اطلاعات لازم را کسب کنند. انتهای پیام /