یک‌شنبه 8 مهر 1403

طرح کمک مومنانه؛ یاد امام علی (ع) در شب های رمضان را زنده کرد / با همدلی مردم تا شکست قطعی کرونا فاصله زیادی نداریم

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
طرح کمک مومنانه؛ یاد امام علی (ع) در شب های رمضان را زنده کرد / با همدلی مردم تا شکست قطعی کرونا فاصله زیادی نداریم

امیر مسعود وادی نژاد گفت: امروز کادر درمان ما همتای با کشورهای برتر دنیا در عرصه پزشکی، حتی بیشتر و قوی تر از آنها با کرونا مقابله کردند و با اینکه این ویروس ناشناخته بود با آزمایش و تلاش و امتحان داروهای مختلف تا حدودی نحوه برخورد با این بیماری را پیدا کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارگردان فیلم سینمایی " گذر" در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: طرح مومنانه طرحی الهی بود که به پیشنهاد مقام معظم رهبری در کشور توسط نیروهای بسیج و سپاه انجام شد و نشان داد ایران در همه شرایط روحیه همدلی و برادری خود را حفظ می کند.

امیر مسعود وادی نژاد ادامه داد: این طرح مومنانه فقط به بسته های غذایی ختم نمی شود و من شاهد بودم برخی از پایگاه های بسیج خودجوش بسته های بهداشتی شامل ژل و ماسک بین مردم مناطق محروم توزیع کردند.

وی تصریح کرد: این روزها که در کشورهای پیشرفته دنیا مثل آمریکا، انگلیس و... بر سر مواد غذایی و مواد بهداشتی قطحی و احتکار رخ داده و مردم برای فرار از مرگ به خیابانها ریخته و حتی اجساد مردگان از خانه هایشان بیرون کشیده نشده اند ایران در سیل مهربانی به سر می برد.

کارگاردان مستند "دلنوا" افزود: طرح مومنانه یکبار دیگر صحنه های پشتیبانی جبهه های 8 سال دفاع مقدس را تجلی کرد و امروز سیل مهربانی ایران صدای غرب و غرب گرایان را در آورده است و برای اینکه این کار ارزشمند را از بین ببرند هر روز بر تحریم ها می افزایند.

این هنرمند البرزی تاکید کرد: تحریم ها را نیز با جهش تولید خنثی می کنیم همانطور که در روزهای کرونایی با همدلی و اتحاد تهدیدها و کمبودها را به فرصت تبدیل کردیم و با جهش در تولیدات داخلی و تکیه بر اقتصاد مقاومتی بر تحریم ها نیز غلبه می کنیم.

وادی نژاد خاطر نشان کرد: با وجود اینکه هنوز در حال مقابله با بیماری کرونا هستیم اما مردم با رعایت موارد بهداشتی و ماندن در خانه قطعا این ویروس را نیز زودتر از کشورهای پیشرفته دنیا شکست می دهیم.

وی در خاتمه گفت: امروز کادر درمان ما همتای با کشورهای برتر دنیا در عرصه پزشکی، نه بیشتر و قوی تر از آنها با کرونا مقابله کردند و با اینکه این ویروس ناشناخته بود با آزمایش و تلاش و امتحان داروهای مختلف تا حدودی نحوه برخورد با این بیماری را پیدا کردند و این نشان می دهد تا شکست قطعی کرونا فاصله زیادی نداریم.

این فیلمساز البرزی در خاتمه تاکید کرد: اجرای طرح مومنانه در سراسر کشور تسکین دهنده دردهای مردم شد و نگذشت در ماه رمضان سفره هیچ کس خالی بماند و این خود مهر تاییدی بر روحیه مقاومت و اتحاد مردم است و نقش خیرین در این بین ستودنی است و یاد امام علی (ع) را در شب های ماه خدا زنده کرد.

انتهای پیام /