یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

نشانی اینترنتی کارت دیجیتال واکسن دارای QR-Code است و پیامک آن حداکثر یک روز پس از ثبت‌نام برای افراد فرستاده می‌شود.

در هر پیک ابتدا میزان بیماران سرپایی افزایش پیدا می‌کند و پس از 10 روز پیک بستری و پس از گذر از دو هفته، شیب مرگ و میر فزونی می‌گیرد.

با توجه به پیش‌بینی صورت گرفته، امروز وزش باد در این استان خواهیم داشت که سرعت آن طی بعد از ظهر و به ویژه روز جمعه، شدیدتر خواهد بود.

گفتنی است، این لیست به صورت مستمر به‌روزرسانی می شود.

وقتی رئیس قوه قضائیه از مراجعین به مجتمع قضایی نظرخواهی می کند

10 روز قبل نشستی با حضور سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه مبنی بر کمک رسانی به بخش درمان در اهواز برگزار و مقرر شد بیمارستان طالقانی اهواز با کمک نیروی زمینی سپاه تجهیز و به چرخه بستری بیماران کرونایی اضافه شود.

این تصمیم که منتظر فلان واکسن هستیم تا تزریق کنیم تصمیم بسیار غلطی است زیرا واکسن ها بین 60 تا 80 درصد کارایی دارند و اگر با واکسن 60 درصدی ایمنی داشته باشیم بهتر از این است که چند ماه صبر کنیم تا فلان واکسن برند وارد شود.

دزدی مسلحانه در ساعت 10:20 دقیقه قبل از ظهر در جاده تالار قمر هرات در افغانستان را ببینید.

او افزود: تعداد واکسن‌های وارداتی کرونا به 30 میلیون و 349 هزار و 210 دوز رسید.

وی تصریح کرد: ایران از دو هفته پیش این کاهش صادرات را به عراق اعلام کرده بود و براساس توافق‌نامه این مقدار کاهش صادرات تا شش ماه ادامه دارد.

او با گرفتن وجوه نقد فراوان برای اخذ وام، وعده صدور مجوز سلاح، رفع مشکلات در دستگاه‌های دولتی و مواردی از این نوع، به مردم وعده داده و بعد هم به تعهد خود عمل نکرده است.

مهمان برنامه "ماه در می‌زند" از اتفاق تلخی گفت که باعث شد به پزشکش پیشنهاد اتانازی بدهد.

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: روزانه به طور متوسط بین یک هزار و 600 تا یک هزار و 700 نفر به مراکز منتخب نمونه گیری در شرق اهواز مراجعه می کنند که تقریبا 50 درصد تست های پی سی آر آنها مثبت است.

آموزش حضوری، نیمه‌حضوری و یا غیرحضوری تعلیم و تربیت را با چالش‌های جدی مواجه کرده به‌طوری‌که آموزش غیرحضوری در سال گذشته، کارکردهای عمده آموزش مانند رشد اجتماعی، بدنی، کار گروهی، بهداشت روانی، رشد عقلانی ... را مختل کرده است.