سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

مجرمان سایبری مدتی است با ارسال پیام به مردم به اسم سامانه ثنا که متعلق به سامانه قوه قضائیه است، تلاش می کنند به حساب های بانکی شهروندان دست پیدا کنند.

متاسفانه با آمارهای بدی مواجه هستیم و خیلی از خانواده‌ها به خاطر این وضعیت عزادار هستند و این ویروس تلفات زیادی در سطح جهان می‌گیرد و در کشور ما نیز همینطور است.

درمجموع حداقل 20 میلیون واکسن در شهریور ماه و حدود 30 میلیون واکسن در مهرماه به دست ما خواهد رسید.

داوطلبان ابتدا دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی، نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

با پیگیری مکرر برنامه واکسیناسیون عمومی همکاران استان تهران از فردا چهارشنبه 10 شهریور 1400 با شرایط ذیل آغاز می‌گردد.

برای هر مشکل حدود قیمتی وجود دارد: طلسم ازدواج بین 3 تا 7 میلیون تومان، دعای گشایش بخت 1 میلیون و 500 هزار تا 3 میلیون تومان، درمان نازایی 8 تا 10 میلیون تومان، طلسم زبان بند همسر 4 تا 5 میلیون تومان و...!

نوبت دهی جدید واکسن؛ هفته آینده انجام می شود.

استان کرمان غیر از کویر لوت 6 اثر ثبت جهانی دیگر دارد.

لحظاتی از جرم گیری گوش توسط پزشک را ببینید.

وقتی رسوایی‌های هاروی واینستین رسانه‌ای شد، اما براون، روزنامه‌نگار تحقیقی واشنگتن‌پست، مشغول نگهداری از نوزاد پسرش بود و همینطور که داستان زنانی که قربانی سوءاستفاده‌های جنسی شده بودند را می‌شنید، از خودش می‌پرسید، آیا ممکن است روزی پسر یک‌ماه و نیمه او هم به چنین سرنوشتی دچار شود؟

این افراد بدنبال افزایش تصرفات خود هستند و منشاء حریق های عمدی روزها و سالهای اخیر عوامل انسانی است چرا که در آن محدوده تیر برق، کارخانه و منزل مسکونی وجود ندارد.

واکسن سینوفارم تولید گروه دارویی ملی چین است و 79.34 درصد اثر بخشی دارد.

از عموم مردم و خیرین تقاضا می شود با اهدای کپسول اکسیژن یا مانومتر به بانک امانات پزشکی جمعیت هلال احمر ساوه در این امر که با عنوان طرح "اهدای نفس" نامگذاری شده است، مشارکت کنند تا بتوان پاسخگوی نیاز مراجعین بود.

تجربیات بین‌المللی نشان داده که وقتی در حد چند هزار هکتار فنس‌کشی شود، یوزها رفتار طبیعی دارند، همدیگر را پیدا و جفت گیری می‌کنند و از هم فاصله می‌گیرند و بعد از بارداری ماده‌ها می‌توان نرها را کاملا جدا کرد.

این دانشجویان پس از انجام ازمایش تست پی سی ار و کارت واکسن در خوابگاه‌های دانشجویی مستقر شدند و از ابتدای مهرماه فعالیت اموزشی خود را آغاز می‌کنند.