یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

آمار ابتلا در حال حاضر رو به صعود است و اگر این روند ادامه پیدا کند طی یکی دو هفته دیگر با افزایش آمار فوتی‌های ناشی از ابتلا به کرونا مواجه خواهیم شد.

مجله تایم، یک عکس ساخته شده و نه ساختگی از جو بایدن و کامالا هریس را روی جلد خود نشانده تا صریح و روشن از نقش ایالات متحده در بازگشت طالبان به قدرت به زبانی بین المللی و همه کس بفهم بگوید...

سامانه کارت دیجیتال واکسن کرونا برای افرادی که طی دو هفته آینده قصد سفر خارج از کشور دارند راه‌اندازی شد.

فرماندار ازنا لرستان گفت: از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز انتظار داریم که برای پزشکان متخصص با شبکه بهداشت و درمان ازنا همکاری بیشتری داشته باشند.

سرهنگ بهاروند با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

تالاب بین المللی انزلی با مساحتی حدود 20 هزار هکتار از شمال به انزلی، از جنوب به صومعه‌سرا، از شرق خمام، از جنوب شرقی به رشت و از غرب به کپورچال و آبکنار انزلی محدود است.

وظیفه اصلی طلاب سوق دادن جامعه به سوی معنویت است و این مهم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مورد غفلت قرار گرفت.

این اتوبوس 30 مسافر داشت که مسافران به سرعت پیاده شدند و خوشبختانه به کسی آسیبی نرسید اما اتوبوس در آتش سوخت.

رییس آژانس امنیت ملی عراق با استاندار کربلا دیدار داشت و در کنفرانس خبری خود اعلام کرد هیچ خدمه موکبی بدون کارت واکسیناسیون حق ورود به اراضی کربلا را ندارد. بنابراین همه موکب‌داران و زوار عراقی قبل از ورود به کربلا باید کارت واکسیناسیون کرونا را ارائه دهند.

به گفته وی، ضمن ممنوعیت هرگونه تجمع در وادی رحمت، فقط به 10 تا 15 نفر از بستگان درجه یک اموات اجازه حضور در مراسم تشییع و تدفین صادر خواهد شد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی: علت قطعی فوت را سم شناسی قانونی می گوید اما به احتمال زیاد علت فوت، مسمومیت دارویی باشد.

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد به درخواست‌هایی که بعد از تاریخ تعیین شده به این سازمان واصل شود ترتیب اثر داده نخواهد شد و تمامی تبعات آن متوجه شخص متقاضی خواهد بود.

سیمون کیائر کاپیتان تیمی که هفته گذشته از سوی یوفا به خاطر نجات جان اریکسن به عنوان قهرمان شناخته شد، بار دیگر مخالفت دانمارک را با برگزاری مسابقات در قطر تکرار کرد.

فرد مورد اعتماد شاکی که متهم به خیانت در امانت و کلاهبرداری است با سوء استفاده از این اعتماد پس از فروش اموال و دارایی های شاکی، اقدام به سرمایه گذاری در امر خرید و فروش بیش از 3 هراز تن برنج و کسب مال نامشروع می کند.

این رهبر طالبان نسبت به اینکه افرادی در پنجشیر در تلاش برای درگیری و جنگ هستند، هشدار داد و ساکنان این ولایت خواست آنها را به راه حل مسالمت‌آمیز متقاعد کنند.