یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

مشهد ریسک فاکتورهای شدید در خصوص کرونا را دارد با این حال هیچ زمان خراسان رضوی از 10 استان برتر کشور در خصوص مبارزه با کرونا پایین‌تر نیامده است.

واکسن فایزر و سینوفارم تزریق شده به صورت قاچاق بوده و هیچ سوء استفاده‌ای از سهمیه اختصاصی به منطقه کاشان صورت نگرفته است.

در صورت واریز وجه به‌صورت آنلاین حتما توجه داشته باشید که آدرس تمامی درگاه‌های پرداخت بانکی نیز باید به shaparak.ir ختم شود و اگر درگاه بانکی فاقد این آدرس باشد می‌تواند برای سرقت اطلاعات بانکی کاربران طراحی شده باشد.

عین‌اللهی با اشاره به ورود یک محموله پنج میلیون دز واکسن کرونا در روز جاری، 1.4 میلیون دز در ساعات فردا و پنج میلیون دز در روز شنبه افزود: عملیات واکسیناسیون تا 6 هفته آینده با سرعت و حجم بیشتری جریان خواهد داشت.

واکسن رازی کووپارس با تایید کمیته ملی اخلاق در پژوهش پزشکی به فاز 3 مطالعه بالینی راه یافت

طبق گفته کارگران، شرکت لوله‌سازی خوزستان در سالیان پیش حرف اول اقتصاد را استان می‌زد و پس از اینکه به خصوصی واگذار و توسط یک سری از افراد سودجو مدیریت شد، کارخانه به نابودی رفت و حالا جایی برای امرارمعاش در آن نمانده و خرابه‌ای بیش نیست

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در باره بازگشایی مدارس و دانشگاهها گفت: مصمم به شروع فعالیت مراکز آموزشی هستیم، اکثر اساتید دانشگاهها و معلمان واکسینه شده‌اند و واکسیناسیون دانشجویان نیز از هفته آینده شروع می‌شود.

همیشه در خدمت مردم باشید و شبانه‌روز نشناسید اگر کار خوب را در عمل بزرگ کنید، کار بد کمرنگ می‌شود.

صید غیر مجاز نه تنها به جامعه صیادی و معیشت صیادان آسیب می زنند بلکه نسل آبزیان را منقرض و آرامش روانی جامعه را نیز برهم می زنند، لذا برخورد قاطع و جدی با متخلفان حوزه صید و صیادی به ویژه صید ترال غیرمجاز در دستور کار سراسر ادارات شیلات شهرستان های هرمزگان قرار دارد.

امنیت جانی خود خانواده‌ها و فرزندانشان از همه چیز بالاتر است و اهمیت بیشتری دارد و اصلا نگران این موضوع که چرا مراکز تعطیل شده است، نباشند و در چنین شرایطی نه به خود و نه دیگر اعضای خانواده سخت نگیرند.

مطب پزشک، پارک یا سینما نیست. کسی برای تفریح اینجا نمی‌آید. بیشتر مراجعان یا همراهان آن‌ها نگرانند، درد دارند و دنبال درمان هستند. حال بد آن‌ها را درک کنید. آرامش بدهید و صبور باشید.

در این پیک تمام تخت‌های ویژه و عادی تکمیل شده است و اکنون 3 هزار بیمار در بیمارستان‌های خوزستان بستری هستند.

از بعدازظهر فردا و طی روز شنبه در ارتفاعات به ویژه ارتفاعات شرقی افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده مورد انتظار است و از لحاظ دمایی فردا افزایش نسبی و در روز شنبه کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

در حال حاضر 306 شهر کشور در وضعیت قرمز، 110 شهر در وضعیت نارنجی و 32 شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

متهم اصلی معروف به دکتر به اتهام وارده مبنی بر جعل محلول رویش مو، داشتن گردش مالی بیش از 4 میلیاردی طی یک سال از این طریق، اعتراف نمود و سرانجام، پرونده تکمیل و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.