جمعه 14 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

مقتول شوهر خاله همسرم بود، اما حس خوبی به او نداشتم. خیلی مرموز و شبیه جادوگر‌ها بود. روز حادثه وقتی فهمیدم در خانه تنهاست به خانه‌شان رفتم و در فرصتی مناسب با چوب به جانش افتادم و چند ضربه به سرش زدم و وقتی دیدم او دیگر نفس نمی‌کشد به سرعت از خانه‌اش خارج شدم و فرار کردم.

وزیر دفاع آمریکا در ادامه گفته آمریکا به دنبال درگیری با ایران نیست اما «در محافظت از نیروهای آمریکایی و حمایت از دفاع اسرائیل تردید نخواهد کرد».

قصد ادامه عملیات را نداریم اما اگر باز هم به خاک ما یا مراکز وابسته به ما در سوریه یا جای دیگر تعرض کنند عملیاتی اجرا خواهد شد - رییس ستاد کل نیروهای مسلح

فرمانده کل سپاه: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار اتفاق افتاده است. رژیم صهیونیستی از هر نقطه به منافع و شخصیت‌ها و شهروندان ما حمله کند ما آن‌ها را مورد تهاجم متقابل قرار خواهیم داد.

قانون و مقررات جدید گواهینامه رانندگی در سال 1403 اعلام شد. همچنین هزینه تمام شده دریافت گواهینامه در سال جدید مشخص شد.

ربات پس از رسیدن به مقصد به طور کنترل شده فرود می‌آید و از یک سیستم پیش رانش حساس برای فرود دقیق استفاده می‌کند. این قابلیت به کاوشگر امکان می‌دهد ماموریت‌های علمی را با دقت خارق العاده‌ای انجام دهد.

در ادامه ویدئویی جالب و دیدنی از اجرای آهنگ آنشرلی در برنامه صداتو توسط یک نوجوان 15 ساله را مشاهده خواهید کرد.

انبه، پادشاه میوه ها است و در سراسر جهان محبوبیت خاص خود را دارد و علاوه بر خود میوه درخت انبه که طعم و فواید زیادی دارد، برگ انبه نیز دارای خواص زیادی است. انبه و برگ انبه دارای فواید درمانی و دارویی زیادی هستند که می توانند برای مشکلات خفیف تا شدید بدن بسیار موثر باشند.

در این ویدئو نمایی دیدنی از فرآیند کباب کردن گوسفند 20 کیلوگرمی در تنور توسط یک خانواده روستایی آذربایجانی را مشاهده خواهید کرد.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح: عملیات از نظر ما خاتمه یافته است، اما نیرو‌های مسلح در حالت آماده باش هستند و چنانچه لازم شد وارد عمل خواهیم شد. اگر رژیم صهیونیستی پاسخ بدهد، عملیات بعدی ما بسیار بزرگتر خواهد بود. گنبدآهنین نتوانست مقابله قابل توجهی با عملیات ما داشته باشد. اقدام اسرائیل در کنسولگری محکوم کردند لذا باید پاسخ داده می‌شد. از طریق سفارت سوییس به امریکا پیام دادیم که اگر با...

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از شناسایی و دستگیری باند سارقان سیم و کابل برق با 6 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

این نمایشگاه با آثاری از هنرمندان 22 کشور جهان عصر روز شنبه در نگارخانه سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر افتتاح شد.

با رعایت تغذیه مناسب و به کارگرفتن اصولی ساده می‌توانید دوران یائسگی را راحت‌تر پشت سر بگذارید. اگر این نکات را از سال‌های قبل از یائسگی در تغذیه خود رعایت کنید از اثرات سودمند آن بهره بیشتری خواهید برد.

یک عضو کمیسیون بررسی لایحه حجاب گفت: تخطی از قانون به عنوان سوءپیشینه فرد تلقی خواهد شد، علاوه بر این فردی که قانون حجاب تخطی کرده از خدماتی که در کشور می‌گیرد، محروم می‌شود که یکی از آن‌ها سفر خارجی است.

بازدارندگی از طریق تسلیحات متعارف با کشوری که موجودیت آن را به رسمیت نمی‌شناسند یا خواهان نابودی آن هستند بی‌معناست و قابل اجرا نیست. بنابراین دیر یا زود به مرحله‌ای می‌رسیم که تاکنون از آن پرهیز کرده‌ایم. راه‌حل چیست؟ جز تغییر سیاست‌های کلان منطقه‌ای هیچ راهی مانع درگیری احتمالی نخواهد شد.

این بانک سرمایه‌گذاری چندملیتی و شرکت خدمات مالی در ماه ژانویه تا ماه مارس 3.37 میلیارد دلار درآمد خالص ثبت کرد که نسبت به 4.6 میلیارد دلار در مدت مشابه سال گذشته 26.7 درصد کاهش داشت.