جمعه 14 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

هدف از یادگیری مستمر فقط کسب دانش یا مهارت بیشتر نیست. هدف نهایی این است که نسخه‌های بهتری از خودمان شویم. زندگی رضایت بخش یعنی اینکه با استفاده از دانش و مهارت‌هایی که به دست آورده ایم، به روش های معنادار به جهان کمک کنیم.

تنها لامبورگینی اونتادور پلاک دائم ایران در شهر زیبای تبریز در حال جولان است. مالک خودرو علاوه بر این خودرو؛ صاحب یک دستگاه فِراری 458 و رولزرویس ریث و کوروت c7 و چندین دستگاه خودرو می‌باشد.

طبق اعلام سازمان امور دانشجویان وزارت علوم؛ مهلت ثبت نهایی درخواست‌ها تا 31 اردیبهشت ماه سال جاری است؛ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی باید با استفاده از ابزار‌های اطلاع رسانی مناسب به ویژه از طریق فضای مجازی و سامانه‌های دانشگاه‌ها زمان شروع ثبت درخواست و ثبت نهایی درخواست‌های میهمانی و نقل و انتقال را برای دانشجویان اطلاع رسانی نمایند تا حقی از کسی ضایع نشود.

شتر‌ها در مواجهه با مسیر‌های ناهموار سعی می‌کنند تا از زانو‌های خود کمک گرفته و به شیوه‌ای متفاوت از کوه‌های شنی بالا بروند.

تمامی پدافند‌های اسرائیل و آمریکا در رویارویی با حمله ایران شکست خوردند؛ این یک تغییر موازنه استراتژیک در خاورمیانه و جهان است! گنبد آهنین کاملا در برابر باران موشکی ایران ناتوان نشان داد؛ اسرائیل فکرش را هم نمی‌کرد.

خونریزی در دستگاه گوارش تنها مخصوص بالغین نیست بلکه در کودکان هم اتفاق می‌افتد با این تفاوت که با توجه به شرایط کودکان باید توجه ویژه‌ای به این مسئله داشته باشیم.

یک سخنگوی دیگر ارتش اسرائیل نیز گفت که موشک‌ها و پهپادهای پرتاب شده از سوی ایران به سمت اسرائیل به بیش از 300 عدد می‌رسید که "99 درصد" آنها رهگیری و در آسمان منهدم شدند.

در میان مقامات ارشد ایالات متحده این نگرانی وجود دارد که اسرائیل ممکن است به سرعت در پاسخ به حملات ایران بدون فکر کردن به پیامدهای احتمالی آن، کاری انجام دهد.

در پی شکایت یک ایرانی مقیم خارج کشور از سازمان ثبت احوال به‌خاطر ممنوعیت نامگذاری دخترش به «ژاکلین»، دیوان عدالت اداری رأی به بلامانع بودن نامگذاری دختران به این اسم داد.

می‌گفتند اگر بگویید پرس ما هم قبول داریم که کشور بزرگی بوده است، اما وقتی می‌گویید ایران، ما با ایراک (عراق) اشتباه می‌کنیم.

«به دستور من، برای حمایت از دفاع اسرائیل، ارتش آمریکا طی هفته گذشته هواپیماها و ناوشکن‌های دفاع موشکی ضدبالستیک را در منطقه مستقر کرده بود. به لطف این استقرارها و مهارت فوق‌العاده نیروهای نظامی‌مان، ما به اسرائیل کمک کرده‌ایم تقریباً تمام پهپادها و موشک‌های ورودی را سرنگون کند.»

آلاینده شاخص هوای پایتخت طی 24 ساعت گذشته «دی اکسید نیتروژن» با میانگین 53 بود و کیفیت هوای پایتخت در شرایط قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از 2.5میکرون» با میانگین 78 و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است.

رسول خادم درباره زنان کپرنشین سیستان و بلوچستان تصویر جدیدی در فضای مجازی منتشر کرد.

مجری شبکه افق تلویزیون درباره تعداد موشک‌ها و پهپاد‌های شلیک شده به اسرائیل حرف می زد با طنز جالبی گفت البته پول موشک‌ها پیش پیش حساب شده است. منظور این مجری توقیف کشتی تجاری صهیونیست‌ها در عصر شنبه 25 فروردین بود.

طبق این بیانیه، عربستان گفته باید جلوی افزایش بحران گرفته شود، زیرا در صورت گسترش دایره آن عواقب جدی خواهد داشت.

) ایران صرفاً اهداف نظامی را هدف گرفته و برخلاف اسرائیل هیچ منزل مسکونی غیرنظامی، بیمارستان، مدرسه، کنیسه، نانوایی، مخزن آب، روزنامه‌نگار، آمبولانس یا مهد کودک را هدف قرار نداده است! حتی در این هدف‌گیری نیز غیرنظامیان را به عنوان «تلفات جانبی» قربانی نکرده است!