چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

برای دورکردن افکار منفی و افزایش حافظه، گیاهی معجزه‌آور وجود دارد که امتحان خودش را به‌خوبی پس داده است.

در ویدئو فوق حداقل از 3 موضع، موشک‌های پدافندی شلیک می‌شود و دقیقا برفراز این مواضع، کلاهک‌های بارانی فرود می‌آیند. البته در نهایت به‌نظر پیش از اصابت کلاهک‌ها، لانچر‌های پدافندی اوت‌نامبر می‌شوند و در آسمان نیز در ره‌گیری کلاهک‌ها موفقیت چندانی کسب نمی‌کنند. هدف کلاهک‌ها چه اوت‌نامبر کردن لانچر‌ها باشد و چه هدف قرار دادن آن‌ها، به‌نظر کار خود را به نحو احسن انجام دادند. اگر بنا بر...

روزنامه سعودی‌اسپورت عربستان اعلام کرد که سران باشگاه النصر علاقه‌ای برای ادامه همکاری با لوئیس کاسترو ندارند و این سرمربی پرتغالی آخرین روز‌های حضورش را در این تیم پشت سرمی گذارد. سعودی اسپورت در ادامه گزارش خود نوشت که کونسیسائو گزینه مورد علاقه سران باشگاه النصر برای جایگزینی کاسترو است و تقریبا همه در باشگاه النصر با این انتخاب موافق‌اند.

ریچارد کمپ، فرمانده و افسر بازنشسته انگلیسی: فکر می‌کنم هدف این بود که پدافند موشکی اسرائیل را از کار بیندازند و این اتفاق افتاده، چون من خودم از برخورد‌های مستقیم خبر دارم و احتمالا بیشتر هم هستند و هنوز اطلاع نداریم.

در کشوری که سالانه میلیون‌ها طلاق رخ می‌دهد، بسیاری از این عکس‌ها به اتاق زیر شیروانی یا سطل زباله پرت می‌شوند. این شرکت جایگزینی ارائه می‌دهد که افراد می‌توانند خاطراتشان را با تبدیل به سوخت از یاد ببرند.

در سال 2021، یک گروه بین‌المللی از محققان و پزشکان بر اساس تحقیقاتی که نشان می‌دهد این دارو می‌تواند خطر اختلالات عصبی و رشدی را افزایش دهد، توصیه کردند که زنان باردار «با استفاده از کمترین دوز مؤثر در کوتاه‌ترین زمان ممکن، قرار گرفتن فرزندشان در معرض استامینوفن را به حداقل برسانند».

مقامات اسرائیلی مدعی شد: ایران 185 پهپاد، 36 موشک کروز و 110 موشک زمین به زمین به سمت اسرائیل شلیک کرده است.

فلسطینی‌ها در تورنتوی کانادا، با حضور در خیابان‌ها، از حمله ایران به رژیم صهیونیستی تشکر و ابراز شادی کردند.

دیدن فنجان قهوه در دستان سارتر و ساعدی و نیز در کنار الن دلون و دیگران انگیزه مضاعفی می دهد تا بخواهیم با تکرار فعل سرآمدان و شهره گان در سایه سار اندیشه و زیبایی بیارامیم و نمود با شکوه تری داشته باشیم.

با نگاهی به آمار حداقل دستمزد در کشورهای جهان عرب می توان دید که یمن با 15 دلار، سوریه با 17 دلار، سودان با 21 و لبنان با 25 دلار در قعر جدول قرار دارند. عمان با 844 و کویت با 795 دلار در صدر نشسته‌اند.

امروز یکشنبه (26 فروردین) در شمال شرق و نوار شرقی کشور واقع در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و در بخش‌هایی از یزد، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد و بعد از ظهر در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل بارش رخ خواهد داد.

در این ویدئو، لحظه شلیک موشک‌های ایران به سمت سرزمین‌های اشغالی را مشاهده کنید.

مارکز ظاهرا نسبت به وضعیت خود آگاه بوده است. پسرانش در پیشگفتار کتاب «تا آگوست» نوشتند که زوال عقل اواخر عمر پدرشان منبع ناامیدی شدیدی برای او بوده است.

موشک های بالستیک مجهزبه کلاهک بارانی از چندین و چند نوع دکوی نیز بهره می‌برند تا در فاز پایانی مسیر خود، با رهاسازی این دکوی‌ها، سامانه‌های پدافندی ضدموشکی را فریب دهند.

این میزان برف عمدتاً در البرز، زاگرس میانی و مناطقی از شمالغرب کشور واقع شده است و بخش‌هایی از استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، گیلان، مازندران، البرز، تهران، لرستان و چهارمحال و بختیاری را در بر می‌گیرد.

تسلیحات سنگین موجود در این واحدهای توپخانه ای متحرک برای از بین بردن اهداف زرهی و پرسنل مستقر در پناهگاه های تقویت شده بسیار مهم است. جنگ جهانی اول شاهد استفاده نسبتاً اندک از تانک ها بود، حتی در شرایطی که واحد زرهی در حال تبدیل شدن به یک ویژگی مدرن ساز در جنگ بود.