سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

معیارهای مرحله جدید دهک بندی خانوارها برای دریافت یارانه: در سامانه حمایت وزارت رفاه، شناسنامه اقتصادی خانوار در هر کدام از شاخص‌ها به صورت صدک‌بندی درآمده است، به طوریکه باتوجه به مدل خودرو یا میزان تراکنش‌های بانکی و درآمدها، صدک وضعیت اقتصادی خانوار مشخص شده و در نهایت این صدک‌ها میانگینی از صدک کل خانوار را نشان می‌دهد.

هنوز حمام‌های عمومی در سراسر جهان از جمله در ترکیه، روسیه و ژاپن وجود دارند. اما آداب نظافت روزانه ما تا حد زیادی به حمام‌های خصوصی محدود شده و این لزوماً نشانه بهتر شدن این تغییر برای سلامتی نیست.

کانال 14 اسرائیل پیش تر گزارش داده بود که چند موشک در مناطقی در عراد (45 کیلومتری شرق بئر السبع) در جنوب فلسطین اشغالی اصابت کرده و خبرها حاکی از مجروح شدن چند نفر در محل اصابت است.

پایگاه هوایی نواتیم در جنوب اسرائیل و در منطقه صحرای نقب که دیشب هدف قرار گرفت، از مرزهای غربی ایران، حدود 1100 کیلومتر فاصله دارد و تصاویر منتشرشده در رسانه‌ها نشان می‌دهد خسارات سنگینی به این پایگاه وارد شده است.

مقایسه این نتایج با برنامه‌ی غذایی استاندارد با 12 تا 16 ساعت خوردن در روز، نشان داد که محدود کردن مصرف غذا به کمتر از هشت ساعت در روز با عمر طولانی‌تر ارتباطی ندارد.

برای جذب افراد بیشتری به شهری در نزدیکی مناطق قطبی در همسایگی با روسیه، ساعت‌ها به جای 12 ساعت، 13 ساعت را نشان خواهند داد.

شرکت «سیرا اسپیس»(Sierra Space) از یک مفهوم جدید و بنیادین برای آوردن محموله از مدار زمین پرده‌برداری کرد. این شرکت قصد دارد تا 90 دقیقه پس از درخواست، تجهیزات حیاتی را در هر نقطه از کره زمین فرود بیاورد.

سیب به خاطر ارزش غذایی بالایی که دارد، می‌تواند به عنوان یکی از بهترین مواد غذایی برای تقویت سلامتی در نظر گرفته شود. این میوه نه تنها برای سلامتی بدن انسان مفید است بلکه به بهبود کیفیت رژیم غذایی روزانه کمک می‌کند.

عطسه کردن می‌تواند یک کلید مهم برای باز کردن دری به سوی اسرار تکامل ستاره‌ها باشد.

تصویری از عبور موشک های ایرانی از فراز پارلمان اسرائیل را ملاحظه می کنید.

رسانه های فلسطینی، شادی امشب کودکان فلسطینی را اینگونه به تصویر کشیدند: وَلَقَد زَیَنَا السَمَاءَ الدُنیَا بِمَصَابِیحَ وَجَعَلنَاهَا رُجُومًا لِلشَیَاطِینِ

کنجد سیاه یکی از قدیمی‌ترین و مفیدترین ادویه‌جات شناخته شده در دنیا است.

مشاهدات میدانی خبرنگاران از ساکنان این سرزمین‌ها حاکی از آن است که هنوز تعداد قابل توجهی از جمعیت با داشتن بطری‌های آب به سمت پناهگاه‌ها در فرار هستند.

«گیلعاد اردان» سفیر اسرائیل در سازمان ملل در نامه ای فوری به «ونسا فریزر» سفیر و نماینده مالت که کشورش ریاست دوره ای شورای امنیت را برعهده داشت، خواستار تشکیل نشست فوری و اضطراری این شورا درباره حمله ایران شده است.

محسن رضایی: امشب پایان همیشگی دوران بزن در رو و قلدری و زورگویی در برابر ملت صبور ایران است و رژیم صهیونیستی از همانجا که شلیک کرد، موشک دریافت کرد.

در ادامه واکنش‌های مردمی به پاسخ ایران به اقدام تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، تعدادی از مردم عراق با حضور خیابان‌ها نسبت به این موضوع ابراز خرسندی کردند.