سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

ایران از حمله تلافی جویانه بامداد امروز که به وسیله انواع موشک و پهپاد انجام داد نقاط مختلفی را در سرزمین‌های اشغالی مورد هدف قرار داد.

آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل شنبه شب به وقت محلی اعلام کرد:«من از خطر بسیار واقعی تشدید تنش ویرانگر در سطح منطقه به شدت نگران هستم. از همه طرف‌ها می‌خواهم که حداکثر خویشتنداری را به کار گیرند تا از هرگونه اقدامی که می‌تواند منجر به درگیری‌های نظامی بزرگ در چندین جبهه در خاورمیانه شود، اجتناب کنند.»

رسانه‌های عبری گزارش دادند که «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و «جو بایدن»، رئیس‌جمهوری آمریکا طی تماسی تلفنی گفت‌وگو کردند.

خبرنگار بخش انگلیسی شبکه خبری الجزیره: ما اینجا از بالکن ساختمان محل اقامت مان آسمان بیت المقدس را زیر نظر داریم و می بینیم که سامانه پدافند هوایی اسرائیل برای رهگیری موشک ها و پهپادهای ایران، پشت سر هم از نقاط مختلف در حال عملیات است.

آتشفشان های فعال پر از مواد مذاب هستند و می‌توانند همه‌چیز را نابود کنند. پس چرا انداختن زباله های کره زمین در آتشفشان های ایده خوبی نیست و به فاجعه ختم خواهد شد؟

صفحه نمایندگی ایران نزد سازمان ملل متحد نوشت: اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران بر اساس بند 51 منشور سازمان ملل متحد و مبتنی بر دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

حملات موشکی و پهپادی ایران از ساعاتی قبل به شکل بی‌سابقه در سرزمین‌های اشغالی آغاز شده و طبق تصاویر منتشر شده، حجم انبوهی از این موشک‌ها و پهپادها با عبور از سامانه‌های پدافندی اسرائیل، به اهداف خود اصابت کردند.

ایران از حمله تلافی جویانه امروز در اسرائیل چندین هدف را دنبال می‌کرد.

پدافندهای کمکی آمریکا، فرانسه، انگلیس و اردن نیز نتوانست مانع اصابت این موشک‌ها شود.

عبور موفق موشک‌های ایرانی از سد گنبد آهنین در الخلیل

گوش‌ها به دلایل مختلف می‌گیرند و عوارضی مانند دشواری در شنیدن، درد یا صدای زنگ را ایجاد می‌کنند.

موشک های سپاه برای اولین بار بر فراز آسمان مسجدالاقصی قدس دیده شدند.

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص پاسخ به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق بیانیه‌ای منتشر کرد.

روانشناسی ما را با عبارات رایج مورد استفاده از سوی آدم‌های دروغین آشنا می‌کند تا درک بهتری از آنها داشته باشیم و متوجه شویم بعضی‌ها آنقدرها هم که به نظر می‌رسد صادق نیستند.

آمریکا نسبت به اقدامات شرارت بار رژیم صهیونیستی مسئولیت داشته و در صورت عدم مهار این رژیم کودک کش در منطقه باید تبعات آن را بپذیرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره 2 خود از انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد و ضمن هشدار به دولت تروریستی امریکا نسبت به هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران تاکید کرد: تهدید امریکا و رژیم صهیونیستی علیه منافع ایران از مبدا هر کشوری، پاسخ متقابل و متناسب به منشأ تهدید را به دنبال خواهد داشت.