جمعه 7 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

مأموران انتظامی پاسگاه «سیلاخور» دورود با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی عامل تیراندازی را در این شهرستان شناسایی و دستگیر و دوقبضه سلاح شکاری از وی کشف شد.

برجام در 27 دی‌ماه 1394 اجرایی شد، من بهمن‌ماه به فرانسه رفتم و با ایرباس قرارداد خرید 100 فروند هواپیما بستیم. من با مدیرعامل ایرباس سه مسأله را مطرح کردم، گفتم ما از شما 100 فروند هواپیما می‌خریم ولی می‌خواهیم ما هم قطعه‌ساز ایرباس شویم. تعجب کرد، گفت شما! می‌خواهید قطعه بسازید؟! گفتم بله، ما در بال و بدنه امکاناتی داریم. شما تیم‌تان را به ایران بفرستید، آن‌ها هم بیایند امکانات ما...

پس از متوقف شدن خودرو و ضمن هماهنگی مأموران پلیس حاضر در صحنه با مرجع قضائی و در بازرسی تخصصی از خودرو در نهایت 176 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

مصطفی کواکیبان در خصوص ماجرای کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران خطاب به اژه ای گفت: انتظار است در رابطه با مساله ازگل یک چیزی هم قوه قضائیه بگوید، مردم انتظار دارند.

فیلم جدید فرانسیس فورد کاپولا خالق پدرخوانده در لندن یک نمایش خصوصی داشت.

محمد علیزاده گفت بازگشت معین به ایران بی‌نظیر است. صحبت‌های این خواننده را در ادامه مشاهده کنید.

اولین محصول پرفروش پژو در ایران پژو 404 بود که این محصول به دلیل استقبال بالا در قالب پیش فروش هم به مشتریان عرضه شد.

ادعای خواهر امیرحسین مقصودلو (تتلو) در رابطه با احتمال آزادی برادرش به مناسبت عید فطر صحت ندارد.

در حالی آسایش و تفریح مردم را به انتقام سخت گره می‌زند که تامین امنیت و رفاه جامعه از وظایف دولت است نه به عنوان یک افتخار برای مدیران.

آزادی امیر تتلو در روز عید فطر صحت ندارد.

«حسین امیرعبدالهیان» وزیر امور خارجه کشورمان دقایقی پیش و به جهت دیدار با مقامات عالی‌رتبه سوریه، وارد دمشق شد.

در ادامه جایزه بازیگر فعال تئاتر یکسال گذشته در عرصه بین المللی، به فائزه سودانی رسید. همچنین عدنان عفراویان (بازیگر نقش باشو) مورد تقدیر قرار گرفت.

با توجه به پیش بینی حجم زیاد سفر در تعطیلات عید سعید فطر و نیز تعطیلات آخر هفته به منظور افزایش ظرفیت تردد در محورهای مواصلاتی و ارتقاء ضریب ایمنی، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم رشت - قزوین و بندرآستارا - اردبیل و بالعکس اعمال می شود.

افرادی که قصد ثبت نام در بیمه بیکاری را دارند، بایدبه سایت جامع روابط کار وارد شوند و فرم بیمه بیکاری را پرکنند.

این ویدئو که در یک رستوران خیابانی در سئول کره جنوبی فیلمبرداری شده است، فرآیند تهیه و پخت 15 تن کباب گوشت و مرغ اصیل تگزاسی توسط آشپز‌های مشهور را می‌بینید.

امروز قیمت سکه از 45 میلیون تومان هم عبور کرده است و باید فکری برای این مسئله کرده و جلسه ویژه‌ای را در این زمینه ترتیب دهیم تا مردم متوجه شوند که نمایندگان مجلس مشغول رفع مشکل در این بخش هستند.