یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

باشگاه بایرن مونیخ خبر داد چهار بازیکنش به دلیل در ارتباط بودن با فردی که به ویروس کرونا مبتلا بوده‌، به قرنطینه رفته‌اند.

با موافقت اعضای چهلمین مجمع عمومی شورای المپیک آسیا نام کمیته ورزش و زنان به کمیته «برابری جنسیتی» تغییر نام یافت.

پس از صدور رأی قطعی، رأی صادرشده به همراه متن کامل قرارداد منتشر خواهد شد تا هواداران متوجه شوند چه قراردادی با چه مفاد و موادی منعقد شده و از چنین قراردادی به چه کیفیتی دفاع شده است.

در این نشست با انتخاب اعضای حاضر زهرا نعمتی به عنوان رئیس کمیسیون ورزشکاران و صادق بیگدلی به عنوان دبیر این کمیسیون معرفی شدند.

این مربی در 7 بازی اخیر در لیگ برتر 5 باخت را تجربه کرده است و بعد از بازی با واتفورد عنوان کرده بود توان تغییر شرایط را در این تیم دارد.

راحت صعود کردیم؟ نه! آن 30 دقیقه باقی‌مانده اندازه 30 سال گذشت. رحمان احمدی بهترین نمایش عمرش را ارائه کرد. یک دبل سیو شگفت‌انگیز که نه قبل از آن از او دیده بودیم و نه بعد از آن! کره فشار می‌آورد و عمر ما پای تلویزیون دود می‌شد.

با نگاه آماری، استقلال در فصل 2020-2021 لیگ ایران گران ترین تیم بود و در این فصل رشد تقریبا یک میلیون یورویی داشته و در این فصل هم گران ترین تیم شده است.

پاری سن ژرمن در شب گلزنی و طلسم شکنی لیونل مسی در مصاف با نانت به پیروزی رسید.

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا به دلیل مشکلی که اخیرا برایش رخ داد مجبور به آویزان کردن کفش‌هایش شده است.

در شرایطی که ادعای اردن قابل پیگیری است اما مسئولان فدراسیون واکنشی نشان نداده‌اند و مشخص نیست برای اعاده حق تیم ملی زنان ایران چه اقدامی انجام می‌دهند؟

این رقابت ها با نام جام عبدالله فلاحتی رییس اسبق کمیته پرورش اندام و قویترین مردان در شرایطی برگزار شد. گفتنی است به نفرات برتر تمامی اوزان جوایز نقدی به همراه کمربند و مدال قهرمانی اهدا شد. همچنین در پایان رقابت ها مجید عباسی و علی ابوالفتح به عنوان مرد اخلاق مسابقات انتخاب شدند و به هر کدام از آن ها نیم سکه بهار آزادی اهدا شد.

در حال حاضر کشورهای درجه سه آسیا هم این تکنولوژی را دارند. از مسئولان خواهش می‌کنم لطفا VAR را وارد فوتبال ما کنند.

نزدیک دو سال بود که هواداران به ورزشگاه نیامده بودند. این اتفاق باعث شد که انرژی تیم ما و استقلال بیشتر شود. امیدوارم با تدابیر ستاد مقابله با کرونا دوباره شاهد حضور هواداران باشیم.

با حضور ارسلان مطهری در میدان بازی در دقیقه 73 به جای ردوی ژستد، شور و هیجان خاصی در طرفداران استقلال ایجاد شد و هواداران این بازیکن را تشویق کردند.

با این نتیجه، استقلال یازده امتیازی شد و به علت تفاضل گل کمتر نسبت به آلومینیوم اراک در رتبه دوم جدول باقی ماند و صدر جدول را از دست داد. در سوی مقابل، نساجی هم با پنج امتیاز در رتبه دهم جدول قرار گرفت.

حضور تماشاگران در استادیوم آزادی در حالی رقم خورد که با وجود تاکیدهای صورت گرفته، هواداران پروتکل‌های بهداشتی را به طور کامل رعایت نکردند. برخی هواداران به فاصله اجتماعی اهمیتی ندادند و برخی هم از ماسک به طور کامل استفاده نکردند.