یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

تیم‌ملی فوتبال ایران امشب (سه‌شنبه) مقابل سوریه با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید

اینسینیه با تکنیک چشمگیرش و کیه‌زا با هوش بالایش در گلزنی، ایتالیای مانچینی را به تیمی باعرضه در گلزنی بدل کرده‌اند.

ترکیب ایران: امیر عابدزاده، صادق محرمی، احسان حاج صفی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، سعید عزت‌اللهی، امید نورافکن، احمد نوراللهی، وحید امیری، محمدحسین کنعانی‌زادگان، علی قلی‌زاده و سردار آزمون.

تلفن همراه او هم خاموش شده بود و از آخرین نقاطی که GPS زده بود و امکان ردیابی وجود داشت، شروع کرده بودند و بعد از چند روز پیگیری، روز گذشته مطمئن شدند، از کشور خارج شده است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا پاسخ این اتهام اردنی ها را داد و گفت: زهره خدادی دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران جنسیت زن دارد و شکایت اردنی ها رد است.

مایلی کهن که دو سال قبل نیز با مشکل عارضه قلبی مواجه شده بود و خوشبختانه شرایط مطلوبی را طی مدت اخیر دنبال می‌کرد، اکنون تحت نظر پزشکان در این بیمارستان قرار گرفته است.

می دانیم هر بازیکنی که از ابتدا و یا به عنوان یار جانشین وارد زمین شود خوب بازی می کند. اگر فردا به کمک خدا بازی را ببریم، به هدفمان برای صعود به جام جهانی نزدیک تر می شویم.

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران، شکایت اردن به کنفدراسیون فوتبال آسیا را بهانه جویی برای نپذیرفتن شکست دانسته است.

هم‌چنین در صورتی که تیم ملی ایران موفق شود برای اولین‌بار از مرحله گروهی صعود کند، دو میلیون دلار دیگر نیز به دست خواهد آورد.

جام‌جهانی قطر طی روزهای 27 آبان تا 27 دی 1401 سال در هشت ورزشگاه تازه تاسیس شهر دوحه برگزار خواهد شد.

آکادمی بارسلونا فیلمی زیبا از گل تماشایی ستاره کوچک خود را منتشر کرد و به تمجید از مسی جدید خود پرداخت.

در پی شکایت «سامان فرجام» از باشگاه شهرداری بندرعباس، این باشگاه به پرداخت مبلغ 185 میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ چهار میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

اکنون خبر رسیده که فدراسیون فوتبال اردن در نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا، تحقیق درباره جنسیت حداقل یکی از بازیکنان ایرانی را خواستار شده است.

شهرداری سیرجان با قبول شکست از امان اردن نایب قهرمان غرب آسیا شد.