یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

ترکیب استقلال: علیرضا رضایی، محمد حسین مرادمند (کارت زرد)، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر (کارت زرد)، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، جعفر سلمانی، کوین یامگا، امیرحسین حسین‌زاده، امین قاسمی‌نژاد و رودی ژستد.

مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال امروز با حضور در ورزشگاه آزادی از نزدیک نظاره‌گر عملیات نصب تبلیغات محیطی باشگاه استقلال و روند ورود هواداران به ورزشگاه آزادی بود.

هنگامی که پرسپولیس در بازی مقابل مس رفسنجان گل اول را دریافت کرد، برخی تماشاگران حاضر در استادیوم با مطلع شدن از این اتفاق، بسیار خوشحال شدند و چند دقیقه به تشویق استقلال پرداختند

تک گل این دیدار را میلاد احمدی در دقیقه 41 به ثمر رساند.

در دقیقه 36، روی پاس خوب امید عالیشاه، عیسی آل‌کثیر با دروازه‌بان مس تک به تک شد اما ضربه او را نوشی‌صوفیانی راهی کرنر کرد.

گل به خودی یحیی گل‌محمدی کمرشکن بود. خبرگزاری مهر نوشت بعد از این گل یکی از تماشاگران ایران روی سکوهای ورزشگاه الاتحاد سکته کرد و جان باخت. با گل دقیقه 89 وحید هاشیمان 3-2 پیروز شدیم. مردیم تا بردیم! ما این روزها را هم دیده‌ایم. برادر خاطرت هست؟

تماشاگران بدون خرید بلیت به ورزشگاه مراجعه نکنند زیرا برخلاف پروتکل های بهداشتی است و از حضورشان در ورزشگاه ممانعت خواهد شد.

از این تعداد، 4500 تماشاگر استقلالی و 500 تماشاگر از نساجی می‌توانند با تهیه بلیت برای تماشای این مسابقه به ورزشگاه آزادی عزیمت کنند.

این اتفاق در حالی رخ داده که رهبر معظم انقلاب در ماه های اخیر طی سخنانی بر اهمیت چوگان و توجه به حفظ و توسعه این رشته ورزشی تاکید کردند.

طی 10 روز آتی باید منتظر اعلام نام وی و چند مدیر ورزشی دیگر نیز باشیم زیرا وی تنها فرد متخلف نبوده و شنیده می‌شود تعداد آنها بین 4 تا 7 نفر است

در پایان روز نخست از هفته پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، آلومینیوم اراک موفق شد با کسب یک پیروزی خانگی، صدرنشین جدول رده‌بندی شود.

تمرین تیم فوتبال استقلال امروز (پنج‌شنبه) در مجموعه آرارات برگزار شد.

بازیکنان تیم فوتبال استون‌ویلا از این پس اجازه نخواهند داشت که همراه با وعده‌های غذایی‌شان در زمین تمرینی این تیم سس کچاپ استفاده کنند.

"عبدالله ویسی" پس از برکناری "محسن عاشوری" سکان هدایت تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد را برعهده گرفت.

خشونت کلامی‌ای که خانم کودایی در این چند روز تحمل کرده، قابل درک و تحمل نیست. فقط چون شجاعانه از دروازه‌اش دفاع کرد و باعث باخت تیم اردن شد، یک شهروند اردنی ظاهرش را مورد قضاوت قرار داده و شرم‌آورتر رفتار هموطنانش است!