یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

تیم ملی فوتبال عراق از چهار بازی قبلی خود تنها سه امتیاز کسب کرده و در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار دارد.

از آنجایی که اکثر ورزشکاران ایران واکسن سینوفارم را تزریق کرده‌اند، حضور در این کمپ را از دست دادند. البته چند نفر هم دز اول آسترازنکا را تزریق کرده‌اند، در حالی که شرط حضور در کمپ تزریق هر دو دز است.

در میان دوچرخه‌های دزدیده شده، دوچرخه‌های طلایی رنگی بود که رکابزنان ایتالیا در ماده تعقیبی تیمی از آن استفاده کردند و بسیار هم مورد توجه بود و تیم ایتالیا در این ماده قهرمان جهان شد.

در فینال وزن به اضافه یکصد کیلوگرم جابر صادق‌زاده به مصاف امیر محمدی نایب قهرمان سه دوره مسابقات پهلوانی کشور رفت که صادق‌زاده در همان سه دقیقه نخست با اجرای عقربک پشت حریفش را خاک کرد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

هر کشتی‌گیری که بتواند در رقابت‌های سنگین وزن پهلوانی کشور، 6 مرتبه صاحب بازوبند پهلوانی شود، لقب پهلوان باشی را به او می‌دهند.

بعد از ورود این سیستم به ایران در آستانه بازی با کره‌حنوبی و نصب و اجرای آفلاین سیستم، فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) از هر دو سمت این قرارداد یعنی ایران و شرکت سیمپل لایو استعلام می‌گیرد و از دوطرف می‌خواهد نماینده خود را معرفی کنند که ایران پاسخ مثبت خود را برای ادامه همکاری اعلام می‌کند اما این شرکت اعلام کرده حاضر به ادامه همکاری نیست.

جورج کلاس، وزیر ورزش لبنان در نامه‌ای که به کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت اعلام کرد که دولت لبنان آماده است تا سلامت عمومی و امنیت کامل را در دو بازی بعدی خود برابر ایران و امارات تامین کند.

این مسابقات در حالی از پنجم تا هشتم آبان در فرانسه برگزار می‌شود که به دلیل کرونا یک سال به تعویق افتاده بود.

تیم پورتو با هت‌تریک ستاره فوتبال ایران موفق شد حریف خود را در هفته نهم لیگ پرتغال از پیش رو بردارد.

گیلرمو لاسو، رئیس‌جمهور اکوادور روز شنبه در بیانیه‌ای قول داد که این قتل "بدون مجازات نخواهد ماند".

جلسه سید مجید صدری، رئیس هیأت مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس با مدیران وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان امور مالیاتی، مشکل بدهی های مالیاتی پرسپولیس بررسی شد.

تصویر پرتره‌ایی با ابعاد 2109 مترمربع از چهره علی دایی در کویر سیرجان که به کوشش ابوالفضل صادقی و تیمش نقش بست

پیش از این قرار بود این دیدار در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شود.

رضا قوچان نژاد به 7 زبان زنده دنیا می‌تواند صحبت کند.

زاویه این نگاره با جاده اصلی محل اجرا، 109 درجه بوده که به عدد تعداد گل‌های ملی علی دایی است.